שתף קטע נבחר
 

MV אוגוסטה בישראל - וכעת זה גם רשמי

מותג האופנועים האיטלקי-יוקרתי MV-אגוסטה, הושק בישראל. שישה דגמים לבחירתכם, במחירים שינועו בין "שפוי-יחסית" ל-"מטורף לחלוטין"

בשוק הקטנועים הקטן שלנו אין הרבה אופנועים מיוחדים, ויבוא סדיר שלהם לישראל כרוך בדרך כלל בהתאבדות כלכלית. לכן מעט הופתענו לגלות כי יש תכניות לייבא את מותג האופנועים היוקרתי (והלא-זול) MV אוגוסטה. הופתענו, אבל גילינו שאכן כך. שכן לא פחות משישה דגמים שונים של המותג משווקים החל מעתה בישראל, על-ידי היבואנית HM מוטו, באולם התצוגה של איי. די מוטורספורט.

 

ברוטאלה 800 ()
ברוטאלה 800

 

במהלך אירוע ההשקה אמר תומר לויתן, מנכ"ל HM ישראל, כי מדובר בהגשמת חלום ילדות, יבוא סדיר של אופנועים עליהם רק קרא בעבר. שני אופנועים אמנם מסתובבים כבר בארץ זה מכבר, אך בעתיד הלא רחוק ניתן יהיה לרכוב - בעיקר אם אתם בעלי יכולת פיננסית מתאימה - על אחרים.

 

ה-F4 של MV אוגוסטה ()
ה-F4 של MV אוגוסטה

 

הדגמים המשווקים כאן מעתה הם הברוטאלה 800 (99 אלף שקל), אופנוע עירום המהווה מעין גרסת-אמצע במשפחה, בין ה-675 ל-1090. הברוטאלה 800 הוצג בתערוכת מילאנו 2012, וחולק מכלולים משותפים עם ה-675. לצדו ישווק כאן הריבאלה 800 (127 אלף שקל), היפר-מוטו בעל מנוע זהה לברוטאלה, אף הוא נחשף באותה תערוכה. הברוטאלה 1090 (127 אלף שקל) הוא אופנוע עירום-שרירי, המכוון היישר לחובבי דוקאטי מונסטר.

 

ה-675 F3 (במחיר של 127 אלף שקלים) הוא אופנוע סופר-ספורט אקזוטי, עם מנוע הטריפל בנפח הנגזר משמו, ואילו ה-800 F3 (מחיר של 138 אלף שקל) מציע - ניחשתם נכון - נפח מנוע גדול יותר ומכלולים אקזוטיים. ה-F4 הוא בפשטות "ספינת הדגל" של היצרנית, אופנוע סופרבייק לכביש במחיר של 154 אלף לגרסת הבסיס, ועד 220 אלף שקלים ל-F4RR הקיצוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים