שתף קטע נבחר

 

שיתוף פעולה בין הבצפר לרשת הפרסום Y&R

סטודנט מצטיין יזכה מדי שנה להכשרה בת 3 חודשים ויצטרף לצוות שמטפל באחד הלקוחות הבינלאומיים הגדולים של הרשת

"הבצפר" של חברות הפרסום חתם על הסכם שיתוף פעולה עם Z-Academy - האקדמיה להכשרה מעשית של רשת הפרסום העולמית Y&R.

 

במסגרת שיתוף הפעולה מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של הבצפר במלגה להכשרה בת שלושה חודשים באחד מסניפי Y&R בעולם. שיתוף הפעולה הוא תוצר של יוזמה שהוביל אדם אבנון, מנכ"ל Y&R ישראל, מול מנכ"ל הבצפר יגאל בראון ואיגוד הפרסום.

 

ב-Z-Academy מכשירים סטודנטים מצטיינים מכל העולם, בתוכנית אימון ותרגול מעשית מול לקוחות אמתיים. כל סטודנט יצטרף לצוות שמטפל באחד מהלקוחות הבינלאומים הגדולים של הרשת, בהם מייקרוסופט, נוקיה, פורד, סיטיבנק ועוד, וישובץ לפי הכשרתו בקריאייטיב או בתכנון האסטרטגי והדיגיטל.

   

לדברי מנכ"ל Y&R ישראל אדם אבנון, "אני שמח שהצלחנו לחבר את דור העתיד של ענף הפרסום לתכנית ההכשרות הבינלאומית. החיבור הזה יאפשר למצטיינים שבבוגרי הבצפר לקבל חוויה מקצועית ואישית יוצאת דופן ברשת פרסום מהמובילות בעולם, ובכך הענף שלנו יהנה מאנשי מקצוע טובים יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים