שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו K1600GTL אקסקלוסיב - המון אופנוע

יצרנית הרכב הגרמנית משדרגת את ספינת הדגל הסופר-מאובזרת ויקרה, עם גרסה חדשה שמציעה יותר כמעט-מהכל - כולל מערכת עזרה לזינוק בעליה

לפני שלוש שנים הציגה ב.מ.וו משפחת אופנועי תיור מהודרים ומאובזרים לעייפה בשם K 1600, כאשר גרסת ה-GTL היא העוד-יותר, מהכל. התיירן המפואר-מאובזר-יוקרתי-נוח לכול מרחק לרוכב ולנוסע, צוייד ביחידת מנוע עם שישה צילינדרים והספק מרבי של 160 כ"ס. החבילה הזו עשתה רושם של גרסת-קצה שאין כל סיבה לשפר,אבל. אתמול חשפה ב.מ.וו בארה"ב את גרסת "אקסקלוסיב" לאותו GTL, המשדרגת בכל זאת את כול נכסיה המשמעותיים של הגרסה המקורית.

 

 

ראשית, וכדי שלא יהיה ספק, מודיעה ב.מ.וו כי האופנוע הסופר-דופר-מהודר כולל את רשימת האופציות של ה-GTL המקורי, למשל כיוון מתלים אלקטרוני, לוח שעונים עשיר במיוחד מבחינת מידע-ניווט-תקשורת, מערכות בטיחות אלקטרוניות מתקדמות כמו בקרה אלקטרונית על הכוח היורד לגלגל האחורי בהתאם למצב הכביש, בקרת אחיזה משולבת ABS, סיוע בזינוק בעליה המונע מהאופנוע לגלוש לאחור עד המהירות הנדרשת, מושבים גדולים ומפוארים כולל משענות יד מחוממות לנוסעים, סט ארגזים מקורי הכולל אנטנה מוצנעת כחלק מהארגז האחורי כדי שלא לקלקל את המראה. ולחולים שברוכבים - ארבע שכבות צבע וגוון "מטאליק מגנזיום".

 

 

תג המחיר בארץ עדיין לא פורסם, אך תחילת השיווק מתוכננת לסוף חודש מרץ-תחילת אפריל הקרובים. עכשיו צריך רק למצוא מרחקים שיצדיקו את הדבר הזה ורוכבים עם כיסים עמוקים מספיק שיהיו מסוגלים לממן אותו. על המרחק אנחנו לא בונים בינתיים בארץ, ורוכבים שירכשו יימצאו - כמו תמיד.

 

 

בשולי העניין כדאי להזכיר כי בקרב המיתולוגי מול הונדה גולדווינג, הדגם המצליח והאלמותי שמהווה מטרה גדולה עבור ב.מ.וו כבר שנים ארוכות, דווקא ההונדה מצאה נישות חדשות לרוכבי התיור הקיצוניים, עם דגמים חדשים ומקוריים כמו הבאגר המדהים והוולקירי החדש. ב.מ.וו לעומת זאת שומרת אמונים לקונספט הקלאסי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים