מה מציעים מועדוני לקוחות בחברות נסיעות?
בעידן האינטרנט כמעט כל אחד מאיתנו חבר במועדון לקוחות כלשהו. כשזה מגיע לתיירות, מספיק רק לרכוש חבילת נופש או טיסה, והופ - כבר הצטרפנו לעשרות אלפי גולשים במאגר. אז אילו מועדוני לקוחות קיימים בשוק התיירות ומה הם מציעים? בדקנו
לא תמצאו שם כרטיסי גולד או פלטינה, וסביר להניח שאף פעם לא תשודרגו למחלקת העסקים. בניגוד לתוכניות הנאמנות של חברות התעופה, החברוּת שם לא תקנה לכם זכות לרכוש מוצרי צריכה אחרים ולא תוכלו לממש נקודות כדי לקבל את הסוויטה הפנויה.
עוד על החופשה שלכם בחו"ל:
- האותיות הקטנות: מה לבדוק לפני הזמנת חופשה
- מה עדיף בחופשה: לשלם למלון או לשכור דירה?
- בואו נחליף: איך תגורו בחינם בדירה בחו"ל?
ובכל זאת, בעידן האינטרנט והדיוור הישיר, כמעט כל אחד מאיתנו חבר במועדון לקוחות כלשהו. מספיק רק לרכוש חבילת נופש או טיסה והופ - כבר הצטרפנו לעשרות אלפי גולשים שרשומים במאגר הלקוחות של אחת מחברות התיירות הגדולות בישראל. הן, מצדן, יעשו הרבה כדי להעמיק את הקשר מולנו בכל האמצעים שעומדים לרשותן - כלומר, יספקו הנחות מפליגות על הטיול הבא שלנו.
בענף בו מידת הנאמנות שמורה קודם כל למחיר, מפתיע לראות כי יש כאלה שמקפידים בטיפוח מועדוני לקוחות שמעניקה להם את האפשרות לבצע פילוחים מדויקים וניתוח נתונים, כדי לוודא שגם בחופשה הבאה שלנו נבחר בהן.
אתר Monitour בדק אילו מועדוני לקוחות קיימים כיום בשוק התיירות ומה הם מציעים.
אשת טורס
איך נרשמים: דרך האתר באמצעות כתובת דוא"ל
כמה רשומים: כ-120 אלף חברים
דמי חבר: לא
מה הם מקבלים: מייל שבועי עם הטבות מסובסדות ומבצעי הרגע האחרון שלא מופיעים בשום מקום בהנחות של עד 20%.
חשבון נאמנות: גלית זכאי, מנהלת השיווק של החברה מוסרת: "בימים אלו אנו מתחילים גם בתהליך של הענקת הטבות מתחומים שונים ולא רק מתחום התיירות לחברי המועדון. אנו רואים חשיבות רבה בטיפוח ושימור מאגר הלקוחות של אשת טורס, דבר המאשר לנו לעשות CROSS SALE".
הדקה ה-90
איך נרשמים: באמצעות מייל, דרך האתר או דרך האפליקציה
כמה רשומים: כ-300 אלף חברים
דמי חבר: לא
מה הם מקבלים: מייל יומי על מוצרי תיירות מוזלים במיוחד שלא חשופים לשאר ערוצי השיווק של החברה.
חשבון נאמנות: דנה לביא סמנכ"ל השיווק של החברה: "בניגוד לאתרי הקופונים ויוזמות נקודתיות כאלו ואחרות, המגוון, התדירות והחשיפה של מוצרי חברי המועדון הן גדולות לאין שיעור. חברת מדרפט השייכת לקבוצת הדקה התשעים מעניקה הנחה קבועה לחברי המועדון ומארגנת אירועים בלתי נשכחים כפעמיים בשנה".
קווי חופשה
איך נרשמים: באמצעות מייל דרך האתר
כמה רשומים: כ-100 אלף
דמי חבר: לא
מה הם מקבלים: הנחות משמעותיות ברכישת חבילות נופש, אפשרויות תשלום גמישות יותר והזמנות לאירועי מכירה מיוחדים.
חשבון נאמנות: אילן שלו, מנהל השיווק של החברה: "אנו למעשה מבטיחים לחברי המועדון שלנו להיות בלעדיים לשורה של הטבות והנחות ופותחים בפניהם ערוץ פתוח לתקשורת מול החברה ברמת התארגנות משותפת לטיולים, בקשות מיוחדות וכו'".
איסתא
איך נרשמים: באמצעות כתובת דוא"ל באתר החברה
כמה רשומים: כ-170 אלף חברים
דמי חבר: לא
מה הם מקבלים: דיוור שבועי קבוע עם הנחות של עד 50% ממחירי השוק על כלל מוצרי איסתא.
חשבון נאמנות: רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק: "חברי מועדון הלקוחות של איסתא אינם משלמים דמי חבר וכל שעליהם לעשות הוא להירשם באתר החברה. המבצעים המוצגים הם מכלל תחומי הפעילות של החברה וביניהם טיסות, נופשונים, חבילות עיר, חבילות להופעות ולאירועי ספורט, בתי מלון בארץ, צימרים, סקי ועוד".
השטיח המעופף
איך נרשמים: באמצעות דוא"ל באתר החברה
כמה רשומים: כ-30 אלף חברים
דמי חבר: לא
מה הם מקבלים: חברי המועדון מקבלים הטבות ברכישה עתידית של מוצרים מאתר האינטרנט על כל רכישה של מעל 500 שקלים, זאת בנוסף לדיווק קבוע עם מבצעים חמים של הרגע האחרון.
חשבון נאמנות: יאיר אשר, סמנכ"ל השיווק: "החברות במועדון למעשה חוסכת כסף ללקוחות ברכישות עתידיות ומעניקה הטבות ומבצעים לחברים".