שתף קטע נבחר
 

קרסו במקום בטר פלייס: קנתה מכוניות ב-16 אלף לאחת

קרסו ומפרקי בטר פלייס הגיעו להסכמה - יבואנית רנו וניסאן תהיה משווקת רנו פלואנס החשמלית. רכשה את 359 המכוניות שעדיין לא נמסרו בפחות מ-6 מיליון שקלים - כ-16 אלף שקל למכונית

בשורה ל-900 בעלי החשמליות של בטר פלייס מדגם רנו פלואנס Z.E: חברת קרסו ומפרקי המיזם החשמלי הגיעו היום להסכם שאושר בבית המשפט, ולפיו נכסי בטר פלייס יעברו בשלמותם לקרסו. בכך תהפוך קרסו לגוף הבלעדי לשיווק החשמליות הצרפתיות בישראל. ההסכם בין היבואנית ומפרקי המיזם כולל העברה של 359 מכוניות שלא נמסרו עדיין ללקוחות ולא נרשמו במשרד הרישוי, תמורת 5.9 מיליון שקלים, או 16.4 אלף שקלים לכל מכונית. לדברי איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס, רק חלקן יימכר לציבור - בהתאם למצבן.

 

בכך למעשה ייחתם פרק השיווק של החשמלית ה"ישראלית" הראשונה, מכונית שטרם שיווקה הכריז שי אגסי, יזם ומקים בטר פלייס, שתהפוך תוך שנים ספורות למכונית הנמכרת ביותר בישראל. 

 

 (צילום: רונן טופלברג) (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

 

כדאי להזכיר כי מחיר רכישת כל מכונית על-ידי חברת קרסו, עומד על כ-15% מהמחיר אותו דרש מלקוחות שי אגסי (יותר מ-120 אלף שקל), מייסד בטר פלייס. מחיר זה אינו כולל את המכס ומס הקנייה (10% בלבד) שמשולמים ברכישת רכב חדש. עם זאת, אנשי קרסו אומרים עוד כי אין בכוונתם בשלב זה לייבא מכוניות פלואנס Z.E חדשות.

 

איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס, מסר כי "בהעדר פתרון ללקוחות בטר פלייס, חברת קרסו הסכימה לסייע בפתרון מצוקת בעלי המכוניות החשמליות ולדאוג לכל הקשור לתחזוקת רכבי רנו פלואנס Z.E".

 

בהקשר זה כדאי להזכיר כי קרסו סיפקה שירותי תחזוקה לרכב החשמלי גם כאשר בטר פלייס פעלה, זאת כחלק מהסכם בינן לבין רנו העולמית.

חלקה של בטר פלייס נגע בעיקר להקמת תשתית החשמל לבעלי המכוניות, ושיווק המכוניות ללקוחות ולציי רכב. נושא התשתית יהיה מעתה באחריות חברת ג'ינרג'י - ובכלל זה גם עמדות החלפת הסוללה, שהיוו את גולת הכותרת במערך השיווק של בטר פלייס. לדברי וייץ, אין כוונה להגדיל את מספר תחנות החלפת הסוללה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
פלואנס חשמלית באולם בטר פלייס. עוברת לקרסו
צילום: EPA
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים