פיאט 500L בישראל - החל מ-115 אלף שקל
המיקרו-וואן של פיאט מגיע לישראל, עם מנוע בנזין ותיבה ידנית או טורבו-דיזל שיוצע גם עם תיבה רובוטית. המחיר - החל מ-115 אלף שקל
פיאט 500L, המיקרו-וואן החדש של פיאט, הגיע לישראל. הרכב, שיתחרה כאן בטויוטה ספייס ורסו וניסאן נוט, יוצע בגרסאות בנזין ודיזל ועם תיבות ידניות ורובוטיות.
- נהיגה ראשונה בפיאט 500L
למרות שמו, הדגם החדש מבוסס דווקא על פלטפורמת הפונטו, ומידות גדולות בהרבה מה-500 ה"אמיתית": אורך של 415 ס"מ, רוחב של 178 ס"מ, גובה של 166.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 261 ס"מ. יש לו חמש דלתות וחמישה מקומות ישיבה, לעומת שלוש דלתות וארבעה מושבים ב-500.
הגרסה הזולה ביותר, 1.4 ליטר בנזין "פופ סטאר", מציעה 95 כ"ס ו-12.9 קג"מ. מנועה משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית, ומאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.4 שניות. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.
תמורת 115 אלף שקל, היא מציעה מערכת לסיוע בזינוק בעלייה, שבע כריות אוויר ובקרת יציבות, צמיגי 205/55 עם חישוקי "16 קלים, מערכת שמע עם חיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות' מובנית ובקרת שיוט עם מגביל מהירות. רמת גימור גבוהה יותר, שמכונה לאונג', מוסיפה חלון גג, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני אורות וגשם ומראה נגד סינוור, ומחירה 126 אלף שקל.
תמורת 1,800 שקל תוכלו לאבזר את ה-500L גם במכונת קפה מתוצרת לוואצה, פריט אבזור ראשון מסוגו בשוק הרכב הישראלי.
ה-500L תוצע בנוסף גם בגרסאות טורבו-דיזל, שימצבו אותה מול סיטרואן C3 פיקאסו. כאן יש מנוע 1.3 ליטר עם 85 כ"ס, שמשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית (140 אלף שקל) או רובוטית (מצמד בודד, 145 אלף שקל). גרסאות אלו יוצעו רק ברמת הגימור הבסיסית, פופ סטאר.
ה-500L דיזל מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 14.9 שניות (15.2 עם תיבה רובוטית) ותצרוכת הדלק שלה מרשימה - 23.8 ק"מ לליטר בממוצע (25 עם תיבה רובוטית).