שתף קטע נבחר
 

ג'ובוקיט החזקות חתמה על מזכר הבנות לרכישת חברת אינטרנט מובילה בארה"ב

רפי שקולניק: "הכנסות מהותיות, 4 מיליארד דפים נצפים על ידי כמעט 200 מיליון מבקרים בשנה, ללא ספק הופכים אותנו לאחת מחברות שיתוף התוכן באינטרנט המובילות בעולם"

ג'ובוקיט החזקות, חברת אינטרנט העוסקת בפיתוח טכנולוגיות חיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים, פרסמה הודעה מיידית בעלת השפעה משמעותית עבורה אשר עשויה, עם סגירת העסקה, להפוך לאחת מחברות האינטרנט הגדולות בעולם בתחום שיתוף התוכן.

 

ג'ובוקיט החזקות מתכוונת לרכוש חברת אינטרנט אמריקאית בעלת אתר מוביל בתחום שיתוף התוכן והווידאו. תחום הווידאו נחשב לאחד מהתחומים החמים ובעל קצב צמיחה מטאורי בתעשיית הפרסום באינטרנט.

 

אתר הדגל של החברה הנרכשת מתאפיין בתנועת גולשים עתירת ממדים מאז השקתו לפני כעשור. על פי גוגל אנליטיקס, מרבית התעבורה לאתר הינה ישירה או מופנת ע"י ענקיות האינטרנט כמו גוגל ופייסבוק, דבר המעיד על איכות התוכן ועוצמתו של האתר. על פי אתר הדירוג המקוון "אלקסה" האתר הנרכש מדורג בין עשרת המקומות ראשונים בתחומו בעולם.

 

מתחילת שנת 2013 נצפו באתר הנרכש כמעט 4 מיליארד דפי אינטרנט וסרטי וידיאו על ידי כ-200 מיליון מבקרים, ולמעלה מ-6.5 דקות זמן ממוצע לכל מבקר באתר. מרבית התעבורה מקורה מארה"ב, אנגליה וקנדה. בדף הפייסבוק של החברה חברים קרוב לחצי מיליון איש. על פי אתר הדירוג המוביל ComScore"שווי שוק הפרסום בווידאו באינטרנט חצה ב-2012 את רף ה-16 מיליארד דולר בשנה. שוק זה שומר על קצב צמיחה גבוה גם בשנה הנוכחית".

 

היקף העסקה הוא 2.5 מיליון דולר ארה"ב. עיקר התשלום בגין העסקה ייתבצע על בסיס הלוואת בלון אותה מתכוונת החברה להשיב מההון החוזר שלה בפרק זמן שלא ייעלה על 24 חודשים.

 

עסקה זו צפויה להיות בעלת השפעה מהותית לחיוב על הכנסות ורווחיות החברה.

 

רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט החזקות: "עם השלמת הרכישה, אנחנו צופים להפוך לשחקן משמעותי בתחום שיתוף התוכן והווידאו באינטרנט. אנו פועלים על מנת לבנות חברת החזקות בתחומי האינטרנט המניבים לצד אסטרטגיית מכירות שאינה מקיימת תלות מסוכנת בלקוח זה או אחר, גדול ככל שיהיה.

 

"רכישת החברה הזו שמרבית התעבורה באתר שלה מקורה מארה"ב, אנגליה וקנדה, אזורים בהם התשלום לחשיפה (CPM) הינם מהגבוהים ביותר בעולם לצד קצב ההכנסות הקיים כבר כיום יסייע למצב את ג'ובוקיט כחברה מובילה הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית. בכוונתנו לנצל את התנועה העצומה למינוף הפעילות באתרי החברה הקיימים, כגון ExactME! אין ספק שאתר ExactME! המושתת כולו על טכנולוגיות ג'ובוקיט המוגנות בפטנט בארה"ב יהנה בצורה מידית מתעבורת משתמשים איכותיים שמקורה בארה"ב, קנדה ואנגליה".

 

אריק פילסטיין, דירקטור ובעל המניות הגדול בחברה: "האירוע המשמעותי הזה נותן את אות הפתיחה לתחילת מימוש תוכנית המפנה של החברה לשנת 2014 אשר גובשה בחודשים האחרונים. המהלכים שהחברה מתכוונת להגשים בשנה הקרובה,הינם אסטרטגים ברובם ואמורים למצב את ג'ובוקיט החזקות כחברת אינטרנט חזקה ומובילה. תוכנית המפנה נשענת על עקרון של בניה לטווח ארוך תוך דגש על יציבות וחוסר תלות עסקית לצד בניית פורטפוליו איכותי של נכסי אינטרנט בעלי מאפייני צמיחה שיהיו סינגרטים זה לזה, ייצרו הפריה הדדית ויאיצו, כפועל יוצא את תהליך ההתפשטות של ExactME! בעולם. התוכנית מוגדרת יעד אסטרטגי מרכזי שכולנו מחוייבים אליו עד להשגת המטרה".

 

לחברה עוד שני אתרי אינטרנט ונכסים נוספים המהווים חלק מהקניין הרוחני של החברה.

 

ג'ובוקיט עוסקת בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים בתחום איתור, גיוס וניהול הון אנושי אמצעות רשת האינטרנט, תוך אינטגרציה עם הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד.

 

לחברה מספר טכנולוגיות, ביניהן מנוע חיפוש שבעזרת בינה מלאכותית מתקדמת, מביא לתוצאות התאמה מדויקות בין מחפש העבודה לבין המעסיק.

 

מוצר הדגל של החברה - www.exactme.com - הושק לפני כשנה בדרום אמריקה ופועל היום בארבע שפות: אנגלית, ספרדית, פורטוגזית ולאחרונה גם בעברית כך שכיום הוא נותן מענה כמעט בכל רחבי העולם. מספר הגולשים באתר עולה בקצב מהיר וברבעון השלישי של השנה ביקרו באתר למעלה מ-15 מיליון מבקרים ייחודיים – פי 3 מאשר ברבעון השני של 2013. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים