שתף קטע נבחר

 

סיוט הרכבת נמשך: "הכרוז עושה סטנד אפ"

"הזיזו אותנו מקרון לקרון כדי לפזר את העומס", סיפר אחד הנוסעים, "עומדים 55 דקות". הרכבת: עיכובים בגלל ההצפה בנחל שפירים

הצרות של נוסעי רכבת ישראל לא מסתיימות: גם הבוקר (יום ג') מדווחים נוסעים רבים למייל האדום של ynet על שיבושים בתנועת הרכבות: איחורים ועיכובים משמעותיים, רכבות תקועות, צפיפות ברציפים ועומסים בתוך הקרונות. ברכבת הסבירו כי התקלות נמשכות עקב הצפת תוואי המסילה סמוך לנתב"ג.

 

תקועים ברכבת? שלחו לנו תמונות למייל האדום או ב-SMS ל-5335

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

לומדים או לא? "אין עם מי לדבר, בלגן עצום"

כוחות יס"מ סביב המסתננים שברחו

 

אחד מגולשי ynet שהיה ברכבת שעשתה דרכה מחיפה לתל-אביב סיפר כי "רכבת אקספרס עשתה עצירה לא מתוכננת בחדרה לאסוף נוסעים, ועקב זה נוצר עומס יתר והרכבת לא הייתה יכולה להמשיך בנסיעה. הרכבת הייתה תקועה במשך חצי שעה".

 

אלכס, נוסע שנאלץ להתעכב בנתניה, סיפר על צרותיו ואמר: "אנחנו תקועים באזור נתניה כבר שעה, ואף אחד לא מודיע לנו מה קורה. אנחנו כאן כבר 55 דקות. הרכבת מפוצצת בנוסעים, הזיזו אותנו מקרון לקרון על מנת לפזר את העומס, אבל זה לא עזר".

 (צילום: קטיה קולין) (צילום: קטיה קולין)
(צילום: קטיה קולין)

 (צילום: ואדים קלמנוביץ  ) (צילום: ואדים קלמנוביץ  )
(צילום: ואדים קלמנוביץ )

 (צילום: איריס בשארי) (צילום: איריס בשארי)
(צילום: איריס בשארי)

נוסע אחר אמר בזעם: "גם היום רכבת ישראל ממשיכה להתעלל בשבויים שלה, נסיעה מנהריה לתל-אביב נראית כמו סיוט. הרכבת נעצרה בחדרה והחליטו להעלות נוסעים, כעבור 500 מטר היא נעצרה שוב הפעם בגלל עומס יתר. הכרוז פשוט הפך למופע סטנד אפ ואמר 'תתקדמו לכיוון צפון' וגם 'תלכו אחד אחרי השני מדרום הרכבת לצפון הרכבת' והשיא היה: 'זהו, תעצרו ותישארו במקומותיכם'".

 

מתלונן נוסף שמצא את עצמו הבוקר על הרכבת סיפר כי "התקלות ממשיכות. יש ביטולים ואיחורים של יותר מחצי שעה. הרציפים מלאים, הנוסעים ממורמרים, ובנוסף מי שמבקש החזר על עלות הכרטיס בגין איחור של יותר מחצי שעה מופנה לפניות הציבור ושם אין תגובה".

 

מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "בזמן הסופה נחל שפירים העובר מעל מסילת הרכבת קרס ומי הנחל הציפו את תוואי המסילה. כתוצאה מכך נפגעה מערכת התקשורת של הרכבת. תפקידה של מערכת התקשורת לוודא הימצאות של רכבת על המסילה ולאשר את המשך התקדמותה. במקרה כזה של תקלה בקטע מסוים, נדרשת פעולה ידנית לצורך הפעלת הרכבות, המחליפה את המערכת האוטומטית, שתפקידה לבצע בדיקות פרטניות על ידי מרכז השליטה והבקרה ולוודא כי קטע המסילה פנוי ובטוח עבור הרכבת הבאה".

 

עוד אמרו ברכבת כי "תהליך זה גורם להתארכות משך זמן נסיעת הרכבות ובכך יוצר עיכובים. על מנת לספק שירות טוב ככל הניתן במציאות שנוצרה, הוכן לוח זמנים ייעודי ואנו ממליצים להתעדכן באתר הרכבת, באפליקציה או במוקד השירות. צוותי הרכבת ממשיכים לפעול בשטח 24 שעות ביממה על מנת לתקן את הנזקים ולהשיב את תנועת הרכבות לסדרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איריס בשארי
עמוס ברכבת, הבוקר
צילום: איריס בשארי
מומלצים