העלאת המשקל למודעות: קמפיין מניעת השמנה בקרב ילדים
המחקרים זועקים שאחד מכל ארבעה ילדים בישראל סובל מהשמנת יתר ואם לא נעשה משהו, העתיד יהיה רע ומר - קמפיין מניעת השמנה בקרב ילדים יוצא לדרך עם כרזות שממחישות את הנושא בצורה מדוייקת. צפו בתמונות
נתונים חדשים של משרד הבריאות מהתקופה האחרונה, מציגים תמונה מדאיגה: יותר מ-20% מתלמידי כיתות א' סובלים מעודף משקל, ובגיל ההתבגרות, בכיתה ז', מדובר כבר ב-30% ויותר. שיעור הילדים הסובלים מעודף משקל בישראל ובעולם כולו עלה ב-50% בעשורים האחרונים. מחקרים מראים כי ילד שסבל מעודף משקל או השמנה בצעירותו, יש סיכוי סביר לגדול להיות אדם שמן בבגרותו. יש לפעול רבות להעלאת המודעות לנושא במיוחד בקרב ילדים, כדי למנוע את תחילתו של תהליך ההשמנה, שהסכנות הכרוכות בו - הן מהפן הבריאותי-רפואי והן מהפן החברתי - רבות.
קמפיין מניעת השמנת יתר בקרב ילדים, של חברת jcdecaux, הוא קמפיין חברתי שנתי רחב היקף, שיוצג על גבי תחנות האוטובוס ובשילוט עירוני. הקמפיין הוא מהלך רוחבי המקשר בין משרדי הפרסום המובילים בישראל. צפו בכרזות: