פולאריס ממשיכה לחדש את אינדיאן
לאחר רכישת המותג ההיסטורי ותחילת ייצור דגמים חדשים-ישנים, ממשיכה פולאריס בהשקה ההדרגתית של האופנוע המיתולוגי
תערוכת מילאנו האחרונה סימנה את חזרתו הרשמית - בפעם המי-יודע-כמה - של המותג המיתולוגי הנחשב-אך-מת אינדיאן. למרות שניסיונות העבר הסתיימו בכישלון מאכזב, הפעם כך נראה חוזרת אינדיאן לחיים וכדי להשאר. כל זאת תודות לגב הפיננסי האיתן של קונצרן פולאריס. בדיוק, ההוא של הטרקטורונים ואופנועי השלג, למשל.
שלא במפתיע, פולאריס בחרה לפתוח את הקאמבק עם דגם הצ'יף, הידוע ביותר בהיסטוריה של המותג האמריקאי, אשר יוצר בין השנים 1922 ל-1953 - מועד קריסתה בפועל של אינדיאן.
שלוש גרסאות הוצגו במילאנו כדי לסמל את חזרתו לחיים של המותג - צ'יף, צ'יפטיין, קלאסיק-וינטאג' ורגיל. בתערוכת ניו יורק התווספה לארסנל הגדל של אופנועים כבדים ומאובזרים במראה סופר-היסטורי גם גרסה רביעית, הביג צ'יף קאסטום.
למרות ששלוש הגרסאות הקודמות מעוצבות באופן נוסטלגי, הרי שהקאסטום החדשה הצליחה בכל זאת להתעלות על כולן. נאמנה לשנות ה-30, אותנטית לגמרי - אם מתעלמים למשל מבלם דיסק גלי. מושך את העין מזלג הגירדר החובק גלגל "23 ענק המכוסה כמעט כולו בכנף עצומה, סימן היכר לענתיקה בכלל ואינדיאן בפרט. גם הצביעה והאבזור התאמצו ללכת כמה שיותר אחורה ואותנטי, כולל אגזוז פיש טייל סטייליסטי.
המחיר בארה"ב - בסביבות 75 אלף שקלים. בדיוק, עצוב.