שתף קטע נבחר

פנגו הודיעה: התקלה תוקנה, נפיק לקחים

החברה, המפעילה אפליקציה סלולרית ומוקד טלפוני לתשלום על חנייה, הודיעה כי ניתן לשוב ולהשתמש בשירותיה: "החברה התחילה בתהליכי הפקה ויישום לקחים למניעת תקלות דומות, ומתחייבת לפצות את כל לקוחותיה אשר תלונתם תמצא מוצדקת". אתמול התלוננו לקוחות על קבלת דו"חות וחיובי יתר

חברת פנגו, המפעילה אפליקציה סלולרית ומוקד טלפוני לתשלום על חנייה מסומנת בכחול-לבן, הודיעה הבוקר (ג') כי תוקנה התקלה בשירותים שהיא מעניקה. אתמול, החל משעות הצהריים המוקדמות, הגיעו ל-ynet עשרות תלונות של גולשים מכל רחבי הארץ שזעמו על התקלה והתלוננו על קבלת דו"חות וחיובי יתר, וכן על חוסר מענה במוקד שירות הלקוחות.

 

 

מפנגו נמסר הבוקר: "אתמול במהלך שעות הצהריים ארעה תקלה טכנית נדירה במערכות פנגו. התקלה טופלה ולקוחותינו יכולים לשוב ולהיעזר בכלל שירותי פנגו. במהלך שעות התקלה פעלה החברה מול הרשויות במטרה לצמצם את נתינת הדוחות ועל מנת למזער עד כמה שניתן את הפגיעה בלקוחותיה".

 

עוד נמסר, כי "החברה התחילה בתהליכי הפקה ויישום לקחים למניעת תקלות דומות בעתיד. במקביל עדכנה את מוקדני השירות בעניין התקלה והשלכותיה ואף החלה בביצוע בדיקות לשם מיפוי הנזקים שנגרמו ללקוחותיה ובחינת אפשרויות שונות למתן פיצוי בגינם. החברה מתנצלת באם נגרמה עוגמת נפש כלשהי ללקוחותיה.

 

"בשלב זה, כל לקוח אשר חש כי נגרם לו נזק כלשהו בעקבות התקלה, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות, ופנגו מתחייבת לפצות את כל לקוחותיה אשר תלונתם תמצא מוצדקת. בימים הקרובים אנו צופים עומס בפניות של קהל הלקוחות שלנו למוקד ולכן אנו מבקשים מלקוחותינו לגלות הבנה ומבטיחים לעשות כל שבאפשרותנו על מנת לטפל בכלל הפניות לשביעות רצונם של כל הפונים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים