שתף קטע נבחר
 

אודי רומזת: כך תיראה ה-TT החדשה

חטיבת היוקרה של פולקסווגן מעניקה הצצה לעיצוב של ה-TT הבאה, ועושה זאת כמובן עם רכב כלאיים מתקדם

אודי תציג בתערוכת דטרויט את האולרוד שוטינג ברייק (Allroad Shooting Brake), דגם חדש עם הנעת כלאיים מתקדמת. מדובר ברמז נוסף לעיצוב ה-TT החדשה.

 


 

השוטינג ברייק מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, שמספק 292 כ"ס ו-38.7 קג"מ, ומשודך לצמד מנועים חשמליים. הראשון מחובר לתיבת ההילוכים (מצמד כפול עם שישה יחסי העברה), מספק 54 כ"ס ו-27.5 קג"מ ומניע כמו מנוע הבנזין את הגלגלים הקדמיים. מנוע שני, עם 114 כ"ס ו-27.5 קג"מ, ממוקם על הסרן האחורי ומניע את הגלגלים האחוריים.

 

 

ביחד מערכת הכלאיים, שנטענת גם משקע חשמלי, מסוגלת לספק עד 408 כ"ס ו-66.23 קג"מ. זה מספיק בשביל להאיץ את המכונית הקומפקטית מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות, ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. במצב חשמלי, היא מסוגלת לנוע במהירות של עד 130 קמ"ש וטווח הנסיעה עומד על עד 50 ק"מ.

 

 

האולרוד שוטינג ברייק מציגה מידות קומפקטיות, עם אורך של 420 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ, גובה של 141 ס"מ ובסיס גלגלים צנוע - 251 ס"מ בלבד. היא עושה שימוש במרכב אלומיניום וסיבי פחם, אם כי משקלה העצמי אינו נמוך במיוחד - 1,600 ק"ג.

 

 

ה-TT החדשה צפויה להיחשף בהמשך השנה. זוהי אגב לא הפעם הראשונה בה אודי נעזרת בדגם תצוגה עם מרכב שוטינג ברייק (מעין סטיישן שלוש דלתות) בכדי להציג את ה-TT: גם לחשיפת הדור הנוכחי קדמה מכונית תצוגה באותו שם, ועם אותו מרכב בדיוק. זו נחשפה בתערוכת טוקיו 2005, חודשים ספורים לפני השקת ה-TT הסדרתית.

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים