לקסוס GS 300h בישראל: החל מ-339 אלף ש'
גרסת כלאיים נוספת למכונית הסאלון היפנית, עם מנוע בנזין ארבעה צילינדרים ומנוע חשמלי. תצרוכת הדלק: 20.8 ק"מ לליטר
לקסוס משיקה בישראל גרסת כלאיים שנייה ל-GS, מכונית הסאלון היוקרתית. מדובר ב-GS 300h, שמצטרפת ל-GS 450h שנמכרת כאן מזה יותר משנה.
הגרסה החדשה מציעה את יחידת הכוח שפגשנו בסוף שנה שעברה ב-IS 300h, עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, ארבעה צילינדרים, 181 כ"ס ו-22.5 קג"מ ב-4,250 סל"ד. אליו מצטרף מנוע חשמלי עם 143 כ"ס ו-30.6 קג"מ, ויחד הם מספקים 223 כ"ס לגלגלים האחוריים.
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
הגרסה החדשה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.2 שניות, ולמהירות מרבית של 190 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת שלה, בתנאי מעבדה, עומדת על 20.8 ק"מ לליטר - והיא המכונית היחידה בקטגוריה שזכאית למס קנייה מופחת (קבוצה 2 במיסוי הירוק).
ה-GS 300h זהה במידותיה לגרסה הבכירה, אך קלה ממנה ב-90 ק"ג (1,735 לעומת 1,825 ק"ג). אורכה עומד על 485 ס"מ, רוחבה על 184 ס"מ, גובהה על 145.5 ס"מ ובסיס הגלגלים - 285 ס"מ.
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
הגרסה החדשה תוצע בשתי רמות גימור. הבסיסית, שעולה 339 אלף שקל, כוללת פנסי קסנון, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, חלון גג, מצלמת נסיעה לאחור,מראות נגד סינוור, חיישני אורות וגשם ומערכת מולטימדיה הכוללת מסך "8, 12 רמקולים וחיבורי AUX, בלוטות' ו-USB.
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
תמורת 25 אלף שקל נוספים, תקבלו את רמת האבזור הגבוהה שמוספיה דיפוני עץ, וילון אחורי חשמלי, חיישני חנייה הקפיים, בקרת שיוט אקטיבית שבולמת כדי לשמור מרחק במהירויות גבוהות מ-50 קמ"ש, ומערכת בטיחות שמזהה סכנה באמצעות רדאר ומסוגלת לבלום כדי למנוע תאונה או לצמצם את הנזק.
לצד השקת הגרסה החדשה, לקסוס מודיעה גם על שינוי ברמות הגימור של ה-GS 400h. גרסת הבסיס תכלול כעת חישוקי "18 ותא מטען נפתח חשמלית, ותעלה 450 אלף שקל - 5,000 פחות מבעבר. הדגם המאובזר יותר מוסיף את מערכת הבטיחות המזהה סיכון באמצעות רדאר, מתלים אדפטיביים ובקרת שיוט אקטיבית. מחיר גרסה זו עלה ב-5,000 שקל ל-485 אלף.