המבצעים הפיננסיים: 50 שקל מתנה באשראי
מחשבון השוואת ביטוחי משכנתא, 50 שקל מתנה למחזיקי כרטיס אשראי, פקדונות חדשים עם גמישות והלוואה חוץ בנקאית עד 60 אלף שקל - חדש על המדף הפיננסי
50 שקל מתנה למחזיקי כרטיס כאל
רשת המשביר לצרכן וחברת כרטיסי האשראי כאל במבצע משותף: 50 שקל מתנה בקנייה מעל 99 שקל בכל סניפי המשביר לצרכן, למשלמים בכרטיס אשראי של כאל.
לחברת כאל למעלה מ-2 מיליון מחזיקי כרטיסי אשראי, והמבצע מיועד לכלל מחזיקי כרטיסי כאל, ללא הגבלות של כרטיסי מועדון ייחודים.
המבצע כולל את כל המחלקות ומתקיים בכל סניפי רשת המשביר לצרכן מ-20/2/14 ועד 1/3/14 – כולל כפל מבצעים. ההטבה הינה חד פעמית. הטבה אחת לכל מחזיק כרטיס בתוקף במעמד הרכישה.
מחשבון השוואת ביטוח משכנתא
חברת "משכנתא אובייקטיבית" משיקה אתר חדש העורך השוואה און ליין בין פוליסות ביטוח המשכנתא שמציעות מספר חברות ביטוח וממליץ במקום על הפוליסה המשתלמת ביותר עבור המבוטח.
האתר מציע לגולשים השוואה בין מספר פוליסות ביטוח שמותאמות לתנאי הפוליסה האישיים של הגולש. האתר מבצע בין כל חברות הביטוח מכרז און ליין לאחר שהגולש הזין את פרטי המשכנתא שלו ותוך זמן קצר מייצר לגולש את 5 האופציות הזולות ביותר תוך שהוא ממליץ על האופציה המשתלמת ביותר עבור המבוטח.
לדברי הכלכלן ליאור אילון, נשיא חברת "משכנתא אובייקטיבית" מקבוצת דווידוף ומפתח האתר: "היתרון הגדול, מלבד הזמינות והקלות שמספק האתר הוא ב"מספרים הגדולים" – כשאתה הולך לבדך לחברת ביטוח כדי לקבל הצעה לפוליסה החברה רואה מבוטח אחד, אבל כשאתה מקבל הצעה דרך האתר יש מאחוריך כוח קנייה של אלפים וההצעות הן בהתאם - הפער בין הצעות שיקבל מבוטח בודד מחברת ביטוח להצעות שיקבל דרך האתר נאמד ב-40% ."
פקדונות חדשים בלאומי
לאומי מציע ללקוחותיו פיקדונות חדשים עם מאפיינים פשוטים וברורים המאפשרים גמישות ותחנות יציאה נוחות.
"כפתור ופרח" – פיקדון לתקופה של 18 חודשים המאפשר גם להנות מאפשרות של עליית ריבית הפריים במהלך תקופת הפיקדון וגם מנקודות יציאה מדי חצי שנה. סכום ההפקדה החל מ- 1,000 שקל.
"שוקו וניל" - פיקדון לתקופה של 4 שנים המאפשר גם את הגבוה מבין ריבית או מדד וגם נקודת יציאה אחרי שנתיים, בריבית קבועה ומובטחת. סכום ההפקדה החל מ- 1,000 שקל.
"חלב ודבש" – פיקדון לתקופה של של 4 שנים המאפשר גם ריבית מובטחת ועולה כל שנה וגם נקודות יציאה מדי שנה במהלך תקופת הפקדון. סכום ההפקדה החל מ- 1,000 שקל.
"קפה ומאפה" - פיקדון לתקופה של 3 שנים המאפשר גם הפקדות של סכומים קטנים וגם נקודות יציאה מדי חצי שנה במהלך תקופת הפיקדון. ניתן להפקיד מדי חודש בין 100 ל- 10,000 שקל.
הלוואה חוץ בנקאית עד 60 אלף שקל
חברת מימון ישיר מקבוצת ביטוח ישיר הגדילה ב-20% את סכום ההלוואה המקסימאלי והיא מציעה עד 60 אלף שקל להלוואה. מדובר בהלוואה לכל מטרה בהיקף הכספי הגבוה ביותר בשוק האשראי החוץ בנקאי.
כיום, פועלים כמה גופים בשוק האשראי החוץ בנקאי, אך היקף ההלוואות שהם מעניקים מוגבל. כך לדוגמה, ויזה כאל וישראכרט מציעות הלוואה של עד 40 אלף שקל. לדברי סמנכ"ל שיווק מכירות ואשראי במימון ישיר שרון בן עזרא: "ככל שמודל ה"קרדיט סקורינג" של הלקוח טוב יותר, כך אנו מסוגלים להעניק לו הלוואות בהיקף גבוה יותר".
תשלום על נסיעה לאילת
אגד ו-PayPal הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו יאפשר אגד לנוסעים להזמין כרטיסים לקווי אילת באינטרנט ולשלם באמצעות PayPal. בתוך מספר שבועות, צפוי השירות החדש לפעול גם באפליקציית "אגד - הזמנת מקום", באמצעותה ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בקווי אילת בסמארטפון.
באגד מתכוונים לעקוב אחר ההיענות לשירות ובמידה ויתברר, כי הנוסעים אכן מעדיפים לשלם ב-PayPal ישקלו להוסיף שירותים נוספים בעתיד.
מעבדת חדשנות פיננסית
קבוצת הבנקאות הגדולה, Citi Bank, חנכה בסוף השבוע את מעבדת החדשנות הטכנולוגית שלה בישראל במעמד מנכ"ל החברה מייק קורבט ונשיא המדינה שמעון פרס.
מעבדת החדשנות של סיטי הוקמה במטרה לפתח טכנולוגיות מתקדמות לתעשייה הפיננסית הגלובלי. המרכז בישראל, הממוקם ברמת החייל, מצטרף לפורטפוליו מרכזי הפיתוח של סיטי בעולם ומשמש כמרכז חדשנות אסטרטגי המתמקד בפיתוח של מוצרים ואפליקציות מתקדמות לשוק ההון, כגון מסחר אלגוריתמי במט"ח ונגזרותיו, אפליקציות מובייל, מנועי חישוב סיכונים מבוזרים ועוד.
המרכז מוקם כחלק מתוכנית "יתרון יחסי" עליה הכריזו משרד האוצר והתמ"ת, במסגרתה ניתנים תמריצים למרכזים שיתמקדו במחקר ופיתוח טכנולוגיה מתקדמת שתשרת ותקדם את התעשייה הפיננסית הגלובלית.
Citi, מנהל למעלה מ-200 מיליון חשבונות ומנהל עסקים ביותר מ-160 מדינות.
ספר ליחסי ציבור
יחסי ציבור- עשה זאת בעצמך הוא ספר המתוכנן לצאת ומיועד לבעלי מקצועות חופשיים ולארגונים עסקיים וחברתיים.
זהו מדריך מעשי שחיבר יועץ התקשורת מוני מרדכי המסייע לבעלי עסקים לעשות יחסי ציבור לעסק שלהם. המדריך נותן כלים מעשיים כיצד לעשות יחסי ציבור, למצב עסק ולבנות לו מוניטין.
את הספר ניתן להזמין דרך אתר גיוס ההמונים HEADSTART המציע רמות שונות של מחירים- החל מ- 60 שקל למהדורה אלקטרונית.
הקמפיין באתר HEADSTART מוגבל בזמן. רק אם הפרויקט יעמוד ביעד הגיוס עד סוף החודש, יגבה התשלום מהתומכים בו.