"מיליוני אנשים חשים דחויים כמו פרנקנשטיין"
בסרט האקשן "אני, פרנקנשטיין" אהרון אקהרט מגלם את הגלגול האחרון של המפלץ. בראיון ל-ynet הוא מספר: "בעבר היצור הוצג כגמלוני, כבד ואיטי, אבל זה סרט דינמי, אז הוא היה צריך להיות מהיר וזריז, וגם להוריד חולצה"
המפלצת שהגתה הסופרת מרי שלי בספרה הקלאסי "פרנקנשטיין" מתחילת המאה ה-19 זכתה לעוד גלגול בסרט האקשן רוויי האפקטים "אני, פרנקנשטיין" שיצר הבמאי סטיוארט ביטל. במקום היצור הגמלוני ואיטי המחשבה שהוצג בפנינו בעבר בסרטי אימה קדומים וחדשים יותר, אנחנו פוגשים בו הפעם כגיבור חד, זריז ושרירי. אפילו טוב מראה. השחקן האמריקני אהרון אקהרט נבחר לגלם אותו, והוא נגרר בסרט למאבק בין ישויות עילאיות - הגורגוילים והשדים.
"בסרטים קודמים היצור היה מאוד גדול וגמלוני, כבד ואיטי", מודה אקהרט בראיון ל-ynet, "מכיוון שזהו סרט אקשן, הוא צריך להיות מהיר וזריז וקטלני. הוא צריך לחשוב מהר, והוא צריך ללמוד מהר ולהתאים את עצמו, וזה סרט הרבה יותר דינמי ככה, והוא גם מוריד את החולצה שלו".
ועם הורדת החולצה יש באופן טבעי גם מי שאמורה להתפתות, וב"אני, פרנקנשטיין", זוהי הדמות של המדענית טרה וויין, שמנסה לעזור למפלץ לעזור לאנושות כולה בקרב המאסף בין מלכת הגורגוילים (מירנדה אוטו) ומנהיג השדים העוינים (ביל
ניי). את דמותה של וויין הענוגה מגלמת השחקנית האוסטרלית איבון סטרהובסקי, המוכרת לנו מהסדרות "דקסטר" ו"צ'אק" וגם מסרט הפעולה "יחידת עילית". "בהחלט ייתכן שיש מתח מיני בין שתי הדמויות", היא אומרת, "ברגע שהיא מבינה שהוא כמו בן אדם, אז יש סקרנות כזו".
לדבריו של אקהרט, מקור הזעם של פרנקנשטיין בסרט הוא תחושת הדחייה שחווה בעבר: "מאיפה מגיע האקשן הזה? הוא מגיע מהזעם של ילד שלא נאהב על ידי הוריו", הוא מסביר, "הסיפור על לידת היצור הזה - הבריאה שלו, אביו שדחה אותו והחברה שנידתה אותו, הוא לא חש אהבה וקיבל יחס רע מהחברה. אני חושב שיש מיליונים בעולמנו שמרגישים אותו דבר כמו גיבורנו, והרגשות הללו מחלצים זעם. ולכן אני חושב שהסרט הזה מאוד עדכני".