שתף קטע נבחר

שניים באגט וסחנה אחד: מוכרים את ישראל בסופרמרקט

למשך חודש אחד, תקדם קארפור, רשת הסופרמרקטים השנייה בגודלה בעולם, חבילות נופש בישראל במאות סניפים

קארפור (Carrefour), רשת הסופרמרקטים הגדולה בצרפת, תמכור חבילות תיירות לישראל. לאחר סיכום שנערך עם משרד התיירות הישראלי ורשת הקמעונאות הגדולה בצרפת - עם נתח שוק של 21% ומספר 2 בעולם אחרי וולמארט - יחל מסע שיווק ופרסום ממוקד של ישראל בכל סוכנויות הרשת ברחבי המדינה, החל מאמצע מרס הקרוב ולמשך חודש. 

 

עוד טיולים בערוץ התיירות:

 

סוכני הרשת ימכרו חבילות הכוללות טיסה באל-על ו-7 לילות בישראל, ומשרד התיירות ישתתף בשיווק והפרסום של החבילות בסכום של 125,000 אירו.

 

מועדון הלקוחות של הרשת הצרפתית מונה כ-13.7 מיליון חברים והיא כוללת גם 145 סוכנויות נסיעות בכל רחבי צרפת בשם קארפור וויאיז' (Carrefour Voyages), שממוקמות בתוך הסופרמרקטים, מיד אחרי הקופות.

 

ממחקרים שערכה הרשת עולה כי 76% מלקוחות הסופרמרקט שמים לב לפרסום בסוכנויות הנסיעות בסניפים (בנוסף לאחרים שבאים לסניף במיוחד להיפגש עם סוכן נסיעות). 

 

לא רק קניות. סופרמרקט (צילום: shutterstock)
לא רק קניות. סופרמרקט(צילום: shutterstock)

 

קארפור מוכרת כ-450,000 חבילות תיירות בשנה. במהלך החודשיים האחרונים, לקראת מרתון המכירות - הכשיר משרד התיירות 400 סוכני נסיעות של הרשת בכל רחבי צרפת.

 

שיתוף הפעולה עם הרשת כולל גם פרסום בחנויות ובאתר האינטרנט שלה, פרסום עמוד על ישראל במנשר שמופץ ל-18 מיליון אנשים ברחבי צרפת וכן מודעות גדולות ומוארות של החבילה, עמוד פרסומי, מדבקות ענק על הרצפה בחנויות וגם סרט שיווקי על ישראל שיוקרן בסניפים השונים. המוכרנים המצטיינים של המבצע יזכו בפרס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מקום טוב לפרסום. סופרמרקט
צילום: shutterstock
מומלצים