שתף קטע נבחר

שוקה לא פראייר: סוכני הביטוח בקמפיין נגדי

שלוש שנים אחרי שחברת ביטוח ישיר השיקה את הקמפיין כנגד סוכני הביטוח, בכיכובה של שני כהן, משיקים הסוכנים קמפיין נגדי: "מרוב שוקה, הביטוח הישיר יצא שקשוקה"

לשכת סוכני ביטוח בישראל, תשיק מחר (ד') קמפיין פרסומי כנגד חברת ביטוח ישיר והחברה האחות שלה "תשעה מיליון" (שתיהן נמצאות בבעלות אי.די.איי), כתגובה למסע הפרסום "האגרסיבי והפוגעני", כלשון הסוכנים, אותו מובילה ביטוח ישיר כבר 3 שנים.

 

  • סוכני הביטוח לבית המשפט: הסירו הפרסומת המבזה

 

כזכור, בתחילת 2011 יצאה "תשעה מיליון" בקמפיין פרסומי על סוכן הביטוח "שוקה" בכיכובה של השחקנית שני כהן, במסגרתו היא תוקפת את סוכני הביטוח ומציגה אותם כגורם מיותר ונהנתני.

 

לדברי הלשכה, בראשות אריה אברמוביץ, הקמפיין הנגדי שתשיק לשכת סוכני הביטוח, יתקוף באופן ישיר את המסרים העיקריים של ביטוח ישיר "ויסיר את המסכה מעל פעילות החברה". בכך מתכוונים בלשכה הן לפרסומת של "תשעה מיליון" והן לפרסומת של ביטוח ישיר (זוג היונים).

 

בין הכותרות שיובילו את הקמפיין - "מרוב שוקה הביטוח הישיר יצא שקשוקה" ו"לא תמיד כשיונה עושה עליך מלמעלה, זה כזה מזל". בנוסף, יתקוף קמפיין הלשכה את "הוצאות הפרסום המופרזות והמנופחות של ביטוח ישיר שבאות, בסופו של דבר, על חשבון לקוחותיהם".

 

בלשכה טוענים בהקשר זה כי על פי דוחות "יפעת בקרת פרסום", חברת אי.די.איי (חברת האם של ביטוח ישיר) הוציאה בין השנים 2011-2013 סכום של 595 מיליון שקל על פרסומות, מתוכן 73 מיליון שקל בקמפיין "היונים" ו-46 מיליון שקל בקמפיין "שוקה".

 

בלשכה מנסים גם להראות כי אחד הדימויים החזקים שנדבקו לסוכנים - שלל ההטבות שהם מקבלים מחברות הביטוח, בין הייתר, בנסיעות ליעדים אקזוטיים בחו"ל, רלוונטי גם לעובדי הביטוח הישיר.

 

כך הם טוענים במודעה הראשונה שתתפרסם מחר, כי "700 טלפנים של ביטוח ישיר יצאו לנופש מיוחד בשבוע שעבר בתאילנד על חשבון לקוחותיהם. וכי לנופש של הטלפנים הוזמנה והוטסה באופן מיוחד הזמרת נינט טייב".

 

הלשכה תשקיע בקמפיין כ-600 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום "ליאו-ברנט", בעיתונות, תשדירים ברדיו, ופעילות נרחבת במדיה החברתית.

 

יש לציין כי עדיין מתנהלת בבית המשפט תביעה שהגישו בזמנו הסוכנים כנגד חברת אי. די. איי, בנושא זה.

 

"הימים בהם הביטוח הישיר יכולים להפיץ שקרים במאות מיליונים על סוכני הביטוח הסתיימו", אמר אברמוביץ. "הנתונים מוכיחים שהעימות המקצועי מול הישיר הוכרע בנוקאאוט לטובת הסוכנים - 90% מציבור המבוטחים בישראל בוחר לרכוש פוליסה באמצעות סוכן ביטוח אישי ומקצועי על פני טלפן זמני בביטוח ישיר. כעת אנו מנהלים מלחמה עיקשת במרחב הציבורי, בתקשורת ובבית המשפט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי לבטון
שני כהן
צילום: מוטי לבטון
באדיבות לשכת סוכני ביטוח
אריה אברמוביץ
באדיבות לשכת סוכני ביטוח
מומלצים