שתף קטע נבחר

 

אין: רשת חברתית אלכוהולית

סרטון מושקע במיוחד הציג רעיון נהדר המזכיר ינשוף משטרתי, שיחבר אתכם לשיכורים אחרים, רק אם אתם שיכור כמותם. וכן, זה טוב מדי כדי להיות אמיתי. כי זה לא

למרבה הצער - עוד אין כזה. אתרי חדשות הולכו שולל במהלך סוף השבוע בידי שני אנשים שטענו שהמציאו מכשיר לבדיקת שכרות, שמתחבר לאייפון ומכניס אותך לרשת חברתית מיוחדת - לאנשים שיכורים (הם לא הבטיחו אפליקציה דמיונית כזו גם לאנדרואיד).

  

 

עוד סיפורים: בפיסבוק שלנו

 

רשת חבר... 'היק'

המתיחה המושקעת במיוחד, כללה מייל המנוסח בקפידה עם סרטונים מעולים שהציגו את הרעיון הנהדר של הממציאים הבדיוניים קייל אדיסון (אולי מחווה לממציא הדגול) ואיוורי פלאטס (Avery Platz). הממציאים.

 

ההודעה הציגה מכשיר המתחבר לסלולרי ושבדומה לינשוף המשטרתי, יודע לומר כמה אתם שיכורים. אם עברתם סף מסויים - תוכלו להכנס לרשת החברתית הזו לשחק אמת או חובה, מראה איזורי שכרות ובארים, מאפשרת להעלות תמונות שייראו רק שיכורים אחרים והכי חשוב - מאפשרת למחוק את כל הפעילות ברגע שהתעוררתם בתעלה מחובקים עם דוברמן.  

 

על פי גיזמודו המוחות מאחורי התעלול הם ברנדון בלוך (Brandon Bloch) מפיק קליפים מוכר בתעשייה, וברנדון שמיטלינג (Schmittling) - מעצב אינטרקטיב. שני הבחורים מברוקלין ואנחנו מסכימים - השמות שלהם אכן נשמעים אפילו יותר מונפצים מהקודמים.

 

מה זה משנה אם זה אמיתי?

בלוך סיפר לגיזמוזו מאיפה הרעיון: "הייתי ב-CES (תערוכת האלקטרוניקה החשובה בעולם בווגאס, כאילו דה - א"מ), וראיתי אפליקציות שחשבתי שהן זיוף אבל כולם חשבו שהן אמיתיות. למעשה לא ידעתי בבירור אם הן אמיתיות - אבל לא הייתי בטוח שזה משנה לכל השאר שהתלהבו מזה"

 

העניין על פי בלוך הוא בסופו של דבר להדגים את הבעייתיות של התנהלות התקשורת. "הם יקפצו על סיפור עסיס ולא יחפרו בו עמוק יותר". בלוך טוען כי הסיבה היא התשלום הנמוך במקצוע. "אני לא יודע אם הם יכולים לקרוא לעצמם עיתונאים יותר, הוא אומר, "הם יותר שופר של החברות שמוציאות הודעות".

 

בין האתרים שנפלו במתיחה, היו הדיילי מייל,  ואנגאדג'ט שהוסיפו לידיעה שלהם כי "גיזמודו העיף את משקפי הבירה מפנינו...כשחשפו שמדובר בזיוף. אנחנו מתנצלים על ההטעיה, אבל אנחנו נאשים את האלכוהול". 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים