שתף קטע נבחר

 

לינקים: הפרארי של אפל

מלכת הסלולר אפל, רוצה להיות גם מלכת הכביש ולהכנס למכוניות של כולנו, אבל כיסוי חדשני מראה שלא מגיע לה. ומה הקטע של הנשיקות בין זרים? ויראלי. לגמרי

Mophie משדרגים את כיסוי אייפון שלהם וכעת הוא מגיע עם תוספת זכרון. גם אני כמוכם לא הייתי מתעכב על הסקירה הזו שעלתה השבוע באתר CNET, אחת ממאות סקירות שעולות באתרי טכנולוגיה, לולא היה זה מוצר שיקר לליבי.

 

 

עוד סיפורים חשובים: באייפון שלנו

 

כי מופי שינה את חיי (סקירה שלנו). כלומר שיפר אותם במעט. וזה די נדיר למכשירים חשמליים. מדובר בקייס מוקשח לאייפון שמתחבר אליו ונותן לו עוד 80 עד 100 אחוז סוללה. נגזרת מכך היא שכעת גם ניתן להטעין את המכשיר בתקע מיקרו USB רגיל.

 

זו באמת הייתה בשורה לקרען כבלים סדרתי שכמוני (2 כבלים מאז האייפון 5 - השני תלוי על חוט השערה - מילולית). הכל בגלל שאפל, בעדכון מערכת ההפעלה 7, הוסיפו רכיב שיזהה כבלים לא מאושרים. ובכן, אני לא יכול לקנות כבלים ב-129 שקל בכל פעם שחתול זה או אחר מוצא את המחבוא, או שסתם שכחתי את הכבל בעבודה.

 

 

אז מופי. על פי החדשות הלוהטות כעת המכשיר הזה מציע גם זיכרון של 16 ו-32 גיגהבייט והכל ב-149 עד 179 דולר (520 - 620 שקל). וזה באמת גורם לך לחשוב. כלומר, כדי לפתור את הבעיה שהאייפון לא מסוגל (כלומר לא רוצה) לעבוד עם כל סוגי הקבצים ודורש שתתחבר לאייטיונז שלך (השמנה והכבדה) לכל שינוי קליל, אתה צריך לשלם עוד כסף - על המכשיר היקר בשוק.

 

שתוק וקח את כספי! (צילום:  רויטרס) (צילום:  רויטרס)
שתוק וקח את כספי!(צילום: רויטרס)

 

כלומר, כדי לסכם: מופי זיהתה קהל שהמכשיר עדין מדי עבורו, בעל סוללה חלשה מדי ושלא מתאים לכל השימושים שהם צריכים אותו. איך אפל הגאונה זיהתה אותם כאנשים שכן יסכימו לקנות אותו?

 

הכנסו כבר לאוטו

אבל יש גם יתרונות למכשיר הזה. אני מחפש אותם. לא יודע. באמת. זה סיפור ארוך כלומר. המערכת הפעלה נהדרת לדוגמה. זהו. אבל ממש. השבוע היא עודכנה בכל מיני קשקושים וגם CarPlay. מערכת שבמהלך 2014 תכנס בחלק מהמדינות למכוניותיהם של בעלי אייפון 5 ומעלה, שיש להם אחת מהמכוניות התומכות. בין היצרניות, וולוו, שתציע את המערכת ב-SUV שלה XC90, טויוטה שהודיעה השבוע על צפי לגבי ל-2015 ופרארי שכבר מציעה .חושבים יותר בכיוון של איכות גרמנית? זו הגרסה של מרצדס:

 

 
מה שיקרה הוא, כפי שרואים בסרטון, שברגע שתחברו את כבל הלייטנינג - מערכת ההפעלה תופיע על המסך שמותקן באוטו. שימוש במערכת הנהיגה יעשה באמצעות העוזרת האישית של אפל, סירי, ותוך תיאום עם מערכות הרכב. המערכת תשמיע מוזיקה, תנווט, תשלח מסרונים ותחייג. שיתוף הפעולה של אפל בנוסף ליצרניות שכבר הזכרנו יהיה גם עם הונדה, יונדאי, יגואר, מיצובישי, ניסאן, שברולט, פורד, קיה, לנד רובר, אופל, פיג'ו, סיטרואן, סובארו וסוזוקי.

 

אני אנדרואיד

המתחרה גוגל יצרה שותפות כמה יצרניות גדולות גם היא. בין השאר GM, הונדה אאודי ויונדאי, וכן, מותר ליצרנית להיות עם שתי ענקיות הטכנולוגיה. זה לא הפועל או מכבי. המכוניות תומכות אנדרואיד אמורות להגיע עד סוף השנה, לאחר שיבדקו ויאושרו כל ההשלכות הביטחותיות.

 

כמובן, גם במקרה של אפל, המערכת תהיה סלקטיבית ותשמור על אפליקציות שמאושרות לשימוש ברכב באופן כלל נניח - לא יאושרו בינתיים אפלקציות להצגת וידאו. ככל הנראה גם ליצרניות הספציפיות תהיה אמירה בנוגע למה שמותר או אסור לעשות באוטו שלה.

 

 

בוולוו שלי.  ()
בוולוו שלי.

 

הסטנדרדיזציה הזו מעולה לתעשייה, זוכרים כמה זמן לקח עד שהגיעו ה-USB למכוניות? עכשיו הכל יותר חלק. וכאן דווקא גם אידיאלי מערכת סגורה ששולטת רק על דברים מאוד ספציפיים ולא התנעה וכדומה, כדי להימנע מתאונות ותביעות, וכדי שלא נראה אנשים תקועים בצד הכביש שואלים "אחי יש לך כבל לייטנינג?"

 

העקיצה

ולעניין אחר לגמרי: זוכרים את הפעם הראשונה? היא מתעגלת כנגד גופך, הוא אוחז בך בכפות ידיו המסוקסות והחמות, פיו נפתח לנשיקה, היא מתקרבת. אתה זוכר בדיוק היכן הייתה היד שלה במורד גבך בפעם ההיא, ואיך היא פתאום אמרה - "הי, תגיד, אתה מכיר את חברת הרבלייף?"  זה תכלס מה שעשה השבוע סרטון האנשים המתנשקים תחת הכותרת "נשיקה ראשונה", שהשיג כבר 30 מיליון הקלקות.

 

 

 

מה עבד כל כך? אולי הלכידה הרגישה הזו בשחור לבן, אולי זה רגע אינטימי שאמורה להזכיר לנו או לשחזר אצלנו רגש או וואטאבר. זה לא משנה כי מדובר בזיוף כלומר, פרסומת לחברת הלבשה ושחקנים. כלומר שסרטון הזה גם היה יכול למכור למישהו חבילת דקות לחו"ל (לדבר בפעם הראשונה!) טמפונים (הוא לא ירגיש בפעם הראשונה!) או אבקת כביסה. זה מעצבן כי מה, למה אני מפרסם בשבילם בפייסבוק שלי, פוסט שהוא מבלי דעת פרסומי? אני לא עובד אצלם!
אני עובד אצל מארק צוקרברג! 
 
"זה נכון"  (צילום: AP) (צילום: AP)
"זה נכון" (צילום: AP)
 
וגם יש את העניין הזה שהם גורמים לנו להתרגש ממשהו ובעצם לוקחים את זה אחר כך, והייתה להם אג'נדה כל הזמן וזה לא פייר.
רמיה! עצרו אותם! שוטר! המציג אינו!  
 

צפו: אוטואימוני

זה יקרה יותר ויותר, יש לדעת. שום רשת לא תופקר כדי להפתיע עם פרסומות שיגיעו לכולם. ובסופו של דבר כל הסיפור הזה מדגים את מה שקרה בעולם הישן המסורתי, כאשר מבלי דעת החוויה האישית שועבדה בסרטים פרסומות סמויות וגגלויות ונכרכה עם רגש שעוזר למכור אשליה - אשליה שמטעה לחשוב שסירופ שחור עושה אותנו קולים וצעירים, המבורגר הוא אהבה, אוזניות במחירים שערורייתיים עושות אותנו איכותיים, וחתיכת הפלסטיק ברזל של אפל היא הדרך אל האושר*.
 
*כל עוד לא נקרע לכם הכבל. כלומר.
 
טל"ח ()
טל"ח

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים