שתף קטע נבחר
 

"לא נבהלנו מהפרסום השלילי - רכבנו על הגל"

במובנים רבים, חברת סודה סטרים הצליחה לעשות את הבלתי אפשרי: הם לקחו מוצר ישן ומיתגו אותו מחדש כסקסי, חדשני וכמתחרה בענקיות קוקה קולה ופפסי. אז איך הם עשו את זה והאם כל עניין סקנדל הפרסומת בסופרבול תרם או הזיק למיתוג החברה? צפו בראיון המלא עם ירון קופל, סמנכ"ל העיצוב והחדשנות של סודה סטרים הלאומית

אם מחפשים דוגמא טובה לחדשנות ישראלית בשנים האחרונות, עולה לא פעם שמו של ירון קופל, סמנכ"ל החדשנות של חברת סודה סטרים. איך הופכים את הסיפולוקוס המיושן וממתגים אותו מחדש כמוצר נוצץ, חדשני ואיכותי? "זה תהליך שהתחיל כבר לפני 7 שנים", ואמר קופל בראיון לאולפן ynet.

 

"סודה סטרים זה מותג שקיים כב למעלה מ-100 שנה. זה מותג שהתחיל באנגליה, בשלב מסוים כמעט למחצית מהבתים באנגליה היה מכשיר סודה סטרים בבית. לאחר זמן מה המותג ירד, אפילו אפשר לומר נפל, ועכשיו לפני 7 שנים התחילה תחייה מחודשת שלו". מוסיף קופל. 

 

צפו בראיון המלא    (צילום: )

צפו בראיון המלא    (צילום: )

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 
לקחתם מותג, הוספתם עוד כמה טעמים, הפכתם אותו למאד מצליח ובכל זאת, כמה כבר אפשר לחדש בסודה?

 

"השקענו לא מעט. זה לא סתם לשנות לוגו ולמכור את המוצר מחדש. ייצרנו מוצרים, אני לא יודע עד כמה אנשים מודעים לזה אבל, למשל מכונת הסורס החדשה שהושקה בשנה שעברה, זכתה בכמעט פי 4 יותר פרסים מנספרסו פיקסי הנחשקת". מסביר קופל. "שיתפנו פעולה עם מעצב על, שינינו את האופן של הכנסת הבקבוק, אין כפתורים, אין ידיות - בעצם המוצר שלנו תואר על ידי 5 מגזינים שונים כאילו אפל הוציאה מכשיר סודה".

 

ומה לגבי סקרלט ג'והנסון? האם שערורית הפרסומות בסופרבול האחרון הזיקה או פגעה בתדמית שלהם?

קופל טוען כי נוצר קשר עם השחקנית לאחר שנודע לחברה כי היא משתמשת נלהבת של המוצרים שלהם כבר כמה שנים, והיא אף המליצה לחברים והקרובים שלה לעבור לסודה סטרים.

 

"לא חיפשנו סקנדל. חיפשנו מישהי אמיתית שתפרסם מוצר אמיתי ואנחנו מאד גאים בחיבור הזה ובעובדה שלקחנו פרזנטורית שבאמת משתמשת במוצרים שלנו. לא נבהלנו מהבאזז השלילי סביב המוצר שלנו - עמדנו על שלנו".

 

אתה מאמין שכשלון זה חלק מתהליך צמיחה?

"חד משמעית כן. היכולת להיכשל ולהבין שזה לא סוף העולם. אצלנו בחברה יש עידוד מאד גדול ליזום דברים וכן - גם להיכשל".   

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
סקרלט ג'והנסון בפרסומת לסודה סטרים
צילום: AP
ירון קופל, סמנכ"ל החדשנות והעיצוב של סודה סטרים הלאומית
מומלצים