מניית קינג בקראש: "חברה של מוצר אחד"
יצרנית קנדי קראש השלימה אמש הנפקה ראשונית לציבור לפי שווי של 7.1 מיליארד דולר. היום נמחקו חיוכי ההנפקה כשהמניה צללה בכ-15% ביום המסחר הראשון שלה
מניית חברת קינג, יצרנית המשחק קנדי קראש, צללה בכ-15% ביום המסחר הראשון שלה בניו יורק. זאת, לאחר שאמש (ג') השלימה את ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) לפי שווי של 7.1 מיליארד דולר.
תחליפי סוכר: עוד משחקי "קאנדי קראש"
עוד סיפורים חמים - בפייסבוק שלנו
לדברי סקוט סוויט, מנכ"ל משותף ב-IPO Boutique - "קינג היא חברה של מוצר אחד". האנליסט מת'יו טורליפ מחברת שירותי המידע הפיננסי PrivCo הוסיף: "אנו חושבים שהחברה דומה לזינגה - אשר גם לה מוצר מהותי יחיד".
קינג גייסה בהנפקה כחצי מיליארד דולר על ידי מכירת 22.2 מיליון מניות לציבור. כ-15.3 מיליון מניות הוצעו על ידי החברה, בעוד ששאר המניות ימכרו באמצעות הצעת מכר של בעלי השליטה בחברה, ביניהם ניתן למצוא את קרן ההשקעות אייפקס, שהיא בעלת המניות הגדולה ביותר בקינג.
לאחר ההנפקה תחזיק קרן אייפקס ב-44.2% מהחברה, זאת במידה והחתמים ינצלו במלואה את האופציה שלהם לרכוש מניות. ריקארדו זאקוני, ממייסדי החברה יחזיק ב-9.5% מקינג לאחר ההנפקה.
מדובר בהנפקה הגדולה ביותר בארה"ב בתעשיית המשחקים למובייל, זאת לאחר שזינגה, יצרנית המשחקים לרשתות חברתיות, איבדה מחצית מהשווי שלה לאחר הנפקתה ב-2011, שהעניקה לה שווי של 7 מיליארד דולר.