מרצדס מחליפה את ה-SL 350 ב-SL 400
מנוע קטן יותר אך עם יותר כוח לגרסת הבסיס של ה-SL, שעולה מיליון שקל: 333 כ"ס במקום 306, והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות
מרצדס מחליפה מנוע לגרסת הבסיס של ה-SL בישראל. ה-SL 350, שהציעה מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.5 ליטר עם 306 כ"ס, יורדת מפס הייצור ותוחלף ב-SL 400 - עם מנוע בעל נפח קטן מבעבר - 3.0 ליטר. זאת, כשלוש שנים לאחר שהדור השישי של ה-SL יצא לדרך בעולם.
יחידת הכוח החדשה, עם צמד מגדשי טורבו, מפיקה 333 כ"ס - תוספת של 27 כ"ס, ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ - תוספת משמעותית של 11.2 קג"מ, שגם זמין כעת מסל"ד נמוך משמעותית (1,600 סל"ד לעומת 3,500 במנוע האטמוספרי המוחלף).
תוספת הכוח תאפשר ל-SL 400 להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות (5.9 ב-SL 350), ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. המנוע החדש גם מציע תצרוכת דלק עדיפה (13.7 קמ"ל בממוצע בתנאי מעבדה לעומת 13.3) ועומד בתקני זיהום מחמירים יותר.
שיווק ה-SL 400 מתחיל באירופה בימים אלה, במחיר של החל מ-97 אלף יורו בגרמניה (465 אלף שקל, כ-2,000 יורו יותר מהדגם היוצא). בישראל מחיר ה-SL 350 עומד על החל ממיליון שקל, ולא ידוע האם יחול שינוי במחיר עם הגעת הדגם החדש.