שתף קטע נבחר
 

מרצדס מחליפה את ה-SL 350 ב-SL 400

מנוע קטן יותר אך עם יותר כוח לגרסת הבסיס של ה-SL, שעולה מיליון שקל: 333 כ"ס במקום 306, והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות

מרצדס מחליפה מנוע לגרסת הבסיס של ה-SL בישראל. ה-SL 350, שהציעה מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.5 ליטר עם 306 כ"ס, יורדת מפס הייצור ותוחלף ב-SL 400 - עם מנוע בעל נפח קטן מבעבר - 3.0 ליטר. זאת, כשלוש שנים לאחר שהדור השישי של ה-SL יצא לדרך בעולם.

 

 

יחידת הכוח החדשה, עם צמד מגדשי טורבו, מפיקה 333 כ"ס - תוספת של 27 כ"ס, ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ - תוספת משמעותית של 11.2 קג"מ, שגם זמין כעת מסל"ד נמוך משמעותית (1,600 סל"ד לעומת 3,500 במנוע האטמוספרי המוחלף).

 

מרצדס SL 400. יותר כוח, בלי שינוי לעיצוב ()
מרצדס SL 400. יותר כוח, בלי שינוי לעיצוב

 

תוספת הכוח תאפשר ל-SL 400 להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות (5.9 ב-SL 350), ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. המנוע החדש גם מציע תצרוכת דלק עדיפה (13.7 קמ"ל בממוצע בתנאי מעבדה לעומת 13.3) ועומד בתקני זיהום מחמירים יותר.

 

שיווק ה-SL 400 מתחיל באירופה בימים אלה, במחיר של החל מ-97 אלף יורו בגרמניה (465 אלף שקל, כ-2,000 יורו יותר מהדגם היוצא). בישראל מחיר ה-SL 350 עומד על החל ממיליון שקל, ולא ידוע האם יחול שינוי במחיר עם הגעת הדגם החדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים