סעמקום: ככה זה כשמתים
גם לכם נמאס מפרסומות סלולריות שמנסות לרגש בכוח? ומה לגבי הלוויות? חבורת תכל'ס עוקצת את סלקום ועושה קטעים ממוות. מצחיק
הקומיקאי גדי וילצ'רסקי, הידוע בכינויו גדי וילצ'רסקי, חבר ללירון אטיה ורועי מישר וביחד הם "תכל'ס", קבוצה שעושה פרסומות כנות, פרודיה על השפה הפרסומית הנהוגה במקומותינו (ובשאר המקומות).
הסנונית הראשונה היא ירידה על חברת סלולר מוכרת שנוהגת לצלם פרסומות שאמורות לרגש ולגרום למותג להיות מזוהה עם משפחה. חבורת תכל'ס לקחה את זה להלוויה ולקרוב משפחה שקם לתחייה. זה מצחיק כי זה נכון. ומופק טוב מאוד. תכלס.
וילצ'רסקי אומר כי הם יוצאים נגד הפרסומות "המרגשות בהגזמה – בחיאת דינאק כמה אפשר ללחוץ, מה הקשר בין זה למוצר?". וילצ'רסקי לא מתנגד לכל התעשייה אלא רק לצד הפחות מוצלח שלה. "יש פרסומות אדירות שאני מאוד אוהב. (אבל) התחום בארץ גרוע", הוא אומר.
מה הלאה? וילצ'רסקי אומר שיהיו עוד 5 עד 6 פרקים על ז'אנר או חברות אחרות. מי על הכוונת? בינתיים הוא שומר על עמימות.
מסלקום ביקשו להגיב: "סרטי הפרסומת של סלקום זכו במהלך השנה באהדת הציבור ונבחרו פעם אחר פעם כפרסומות הזכורות והאהובות".