סובארו מתכננת: צמיחה של 20% בעזרת דגמים חדשים
יצרנית הרכב היפנית מעוניינת להמשיך במגמת הצמיחה שהיא רושמת, ותשקיע לשם כך בפיתוח טכנולוגיות ודגמים חדשים שיגיעו בעתיד גם ארצה
סובארו - אחד מהיצרניות בעלות שיעור הצמיחה הגדול ביותר באמריקה בתקופה האחרונה - נערכת לשנים של גידול במכירות. יצרנית הרכב היפנית הקטנה חשפה את תוכניותיה להמשך העשור, במסגרתן היא מעוניינת להשיג צמיחה של 20% במכירות עד 2020, על-ידי השקת דגמים חדשים ופלטפורמה חדשה שתשמש שורה של דגמים.
התוכנית, שנחשפה על-ידי "פוג'י תעשיות" - בעלת סובארו - נתמכת גם בהודעת מחזיקת המניות השנייה בגדולה בסובארו, טויוטה, לפיה יצרנית הרכב הגדולה בעולם תפסיק לייצר את הקאמרי במפעל סובארו בארה"ב. פירוש הדבר כי סובארו תוכל להגדיל את הייצור לעצמה, ולהרחיב את נתח השוק שלה באמריקה.
במסגרת התוכניות, סובארו תפתח פלטפורמה חדשה שתשמש שורה של דגמים, בהם גרסאות שבעה מושבים של הפורסטר ורכב פנאי גדול יותר, כמו-גם דגמי נוסעים מוכרים כמו אימפרזה ולגאסי הבאות. לצידה תחשוף היצרנית מנועים חדשים וחסכוניים יותר בדלק, בין היתר באמצעות הזרקת בנזין ישירה בכל הדגמים (באיחור מפתיע אחרי חלק נכבד מהתעשייה), ניתוק צילינדרים בשיוט ושימוש במחזור אטקינסון - כפי שמקובל בדגמי הכלאיים של טויוטה.
בהמשך סובארו מתעתדת להציג גרסת כלאיים-נטענת של אחת ממכוניותיה לשוק האמריקאי. דגם זה יתבסס על טכנולוגיה של טויוטה, ועדיין לא ברור באיזה קטגוריה מדובר - אם כי ניתן לשער שהמכונית תתבסס על הלגאסי.