מיני מתחילה לשווק דגם בסיסי וזול - לא בישראל
מיני מוסיפה גרסת בסיס למשפחת הסופר-מיני המתרחבת במהירות. המחיר בחו"ל יהיה סופר אטרקטיבי - נמוך מה-One המשווקת כאן. הגרסה הזולה לא תגיע לישראל
המיני תהיה אותה מיני, אבל עם פחות כוח ותג-מחיר מאד אטרקטיבי. זה התיאור התמציתי ביותר שהענקנו למיני וואן פירסט (One First) החדשה, המצטרפת מעתה למבחר הגרסאות הגדל והולך של המיני האצ'בק - כעת כבר בדור השלישי. הוואן פירסט שתמוקם מתחת לוואן המשווקת כאן זה מכבר עם מנוע 1.2 ליטר מוגדש ו-102 כ"ס, מציעה את אותו מנוע שלושה צילינדרים, אך עם 75 כ"ס בלבד ללא הסרת המגדש.
בחו"ל היא זולה מה-One, שמחירה אצלנו מתחיל ב-125 אלף שקל לגרסה עם תיבה ידנית. לצערם של חובבי מיני, היבואנית המקומית, דלק מוטורס, החליטה שלא לייבא את הסופר-מיני בגרסתה הזולה יותר. לטענת דלק מוטורס, לגרסה המוזלת אין כל יתרון מחיר על גרסאות המשווקות כאן כבר, בתנאי השוק המקומי.
הפירסט אינה ביצועיסטית כמובן, ומותירה את מלאכת הריגוש שבזינוק לאחיותיה החזקות ממנה (בהרבה). את המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש היא משלימה ב-12.8 שניות ארוכות יחסית. מאידך, היא אמורה להציע תצרוכת דלק ממוצעת שתעמוד על כמעט 20 ק"מ לליטר, בהתאם למידות הצמיגים בהם תצויד, ופליטת מזהמים של 117 עד 122 גרם לק"מ.
לצד הפירסט מוסיפה מיני גם גרסת קופר SD חדשה - עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר, והספק מרבי מרשים של 170 כ"ס. המנוע, שהוצג לראשונה בגרסת חמש הדלתות, לא צפוי להגיע אלינו בגלל המיסוי הכבד שמוטל על מנועים צורכי סולר.