ברזיל 2014: בינתיים ביטס מובילה
השחקנים עושים את תפקידם על הדשא, פקידי פיפא סופרים דולרים והמפרסמים רבים על ליטרת הנראות בעוד הקהל מעודד ואחר כך יקנה את מה שאמרו לו. בקרב על האוזניים של השחקנים מצליחה הרכישה האחרונה של אפל להישמע, למרות האיסור של פיפא שהבטיחה בלעדיות לסוני
סוני חתמה על הסכם בלעדיות עם פיפא, ושלחה אוזניות לכל שחקני המונדיאל אבל כמעט אף אחד מהם לא נראה איתן ולפחות בינתיים - נראה שהיא מפסידה למותג ביטס, למרות שאסור לשחקנים אסור להופיע באיצטדיון או במסיבות עיתונאים עם אוזניות שלהם (או כל אוזניות אחרות שאינן של סוני).
האם זה מהלך גרילה מכוון של ביטס? החברה שנרכשה על ידי אפל לא מזמן לא אישרה את הדבר אבל יש להניח שכן: ניימאר וסוארז מופיעים גם בפרסומת שהוציאה ביטס לקראת המודיאל. לצידם בהרכב הפרסומי מאריו גצה מנבחרת גרמניה, רובין ואן פרסי מהולנד וחוויר הרננדז המקסיקני. היבול: הפרסומת נצפתה עד כה על ידי יותר מ-13 מיליון איש. לביטס יש כמובן גם עמוד אינסטגרם בו אפשר לראות את האוזניות והיא גם יצרה האשטאג #GameBeforeTheGame, תחתיו אפשר למצוא את השחקנים נהנים מהן.
אולי סוני צריכה לגנוב אותו.