לקוחות גולן טלקום התלוננו: הקו שלנו נחסם
כמה מאות לקוחות התעוררו הבוקר וגילו כי אינם יכולים להוציא שיחות, הודעות או לגלוש. הם קיבלו לטענתם הודעת מייל לפנות בוקר, לפיה חרגו מהחבילה. לחלק מהלקוחות, הקו כבר חזר לפעול. גולן טלקום: "אנו שמחים לבשר כי התקלה נפתרה במהירות וביעילות. החברה מתנצלת בפני הלקוחות שחוו תקלה נקודתית"
בוקר טוב, אתה חסום: כמה מאות מלקוחות גולן טלקום טוענים שקיבלו הודעה למייל לפנות בוקר (ד'), כי הקו נחסם לשיחות יוצאות, הודעות וגלישה עקב חריגה מחבילה. זאת למרות שהלקוחות נמצאים בחבילה ללא הגבלה. גלישת האינטרנט בחבילה אמנם מוגבלת לנפח מסוים, אבל בתום ניצול החבילה, קצב הגלישה אמור להיות מואט והקו לא אמור להיחסם.
הלקוחות דיווחו שמשעות הבוקר המוקדמות, לא הצליחו להשתמש בטלפון הסלולרי שלהם ולא הצליחו לקבל פיתרון בשירות הלקוחות. נכון ל-9:40, לקוחות החלו לדווח ל-ynet כי הקו שלהם חזר לפעול.
לקוח כתב ל-ynet: "החל מהשעה 05:00 היום לחלק גדול ממנויי גולן טלקום אין אפשרות להוציא שיחות, לשלוח סמס או לעשות שימוש בגלישה סלולרית. התקלה לוותה בהודעה לפיה עקב חריגה ממגבלות החבילה (חבילה ללא הגבלה, דרך אגב) ונסיון חיוב כושל נותק הקו. בשעה 08:00 הייתי מספר 80 בתור. לא היהלהם מושג מתי תתוקן התקלה".
לקוח ששוחח עם ynet סיפר: "קיבלתי הודעה למייל: 'אנחנו מבקשים לעדכנך כי בקו נעשה שיוש גבוה משמעותית מהחבילה ולכן ניסינו לחייב את חשבונך בחיוב ביניים בסך NA בהתאם להסכם ההתקשרות. תהליך החיוב נכשל לכן חסמנו את הקו שלך לשירותים יוצאים (שיחות, הודעות וגלישה)'. ניסיתי להכניס מספר לקוח לאתר האינטרנט אבל הוא קרס. גם כשחזר לפעול לא הצלחתי להבין מה מקור החוב. כרגע אני מחכה על הקו בשירות הלקוחות. מקומי בתור 140 - ויום העבודה שלי עדיין לא התחיל".
תקלות בחברות הסלולר
בחודשים האחרונים אירעו מספר תקלות בחברות הסלולר. במאי, דיווחו מנויי פלאפון על קשיים בהוצאה וכניסה של שיחות והודעות ברשת וכן על בעיות בגלישה, גם לקוחות החברות רמי לוי תקשורת ו-HOT מובייל שעושות שימוש ברשת פלאפון דיווחו על קשיים דומים, כשהתקלה פגעה רק בחלק ממנויי HOT מובייל, שמחזיקה גם באנטנות משלה. שבוע קודם לכן, קרתה תקלה דומה ברשת סלקום, ואילו בחודש אפריל אירעה תקלה דומה ברשת הסלולר YouPhone (יופון). בנוסף, אירעה לאחרונה תקלת אינטרנט ברחבי הארץ, בשל תקלה בחוות שרתים.
מגולן טלקום נמסר בתגובה: "אנו שמחים לבשר כי התקלה נפתרה במהירות וביעילות. החברה מתנצלת בפני הלקוחות שחוו תקלה נקודתית".
המידע הראשוני לידיעה הגיע בדואר האדום