מאזדה 6 משנות ייצור 2003-2002 למוסך
בעקבות בדיקה מחודשת של ספקית כריות אוויר יפנית, מודיעה מאזדה על הרחבת קריאה לתיקון שפורסמה באפריל אשתקד. המכוניות שיוזמנו בישראל: 3,143 מאזדה 6 מהשנים 2002 ו-2003
מאזדה תזמין יותר מכוניות בישראל מכפי שהודיעה בתחילה בקריאת כריות האוויר, כך נמסר ל-ynet מחברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה. בעקבות בדיקה מחודשת של יצרנית כריות האוויר היפנית טאקאטה, מאזדה מעדכנת כעת כי מספר המכוניות שיוזמנו - מדגמי מאזדה 6 מהשנים 2002 ו-2003, יעמוד על 3,143 מכוניות, ולא 830 כפי שפורסם אשתקד.
הקריאה לתיקון, שפורסמה לראשונה באפריל 2013, מתרחבת לאחר שיצרנית הכריות גילתה טעות בנתונים המקוריים שפורסמו. אלו הובילו לקריאתן לתיקון של מיליוני מכוניות נוספות מדגמי טויוטה, הונדה, ניסאן ומאזדה ברחבי העולם. בישראל לפי שעה דלק מוטורס היא היחידה מבין יבואניות המותגים היפנים שהכריזה על הרחבת הקריאה לתיקון.
מהמידע שפורסם כעת, 3,143 מכוניות מהדור הראשון של מאזדה 6 יוזמנו לתיקון כשל שאותר במנגנון ניפוח כריות האוויר בתאונה. בעיה במערכת הפירוטכנית שאחראית לפתיחת כרית הצד של הנוסע, עשויה להוביל לשריפה. לא ידוע על נפגעים כתוצאה מהכשל, או על דיווחים על הופעתו בישראל.
מלבד מאזדה, הקריאה לתיקון באפריל 2013 כללה 3,000 דגמי ניסאן אלמרה וטראנו, 3,668 הונדה סיוויק, ג'אז, CRV וסטרים וכ-4,800 טויוטה מדגמי קורולה, יאריס ואוונסיס. בכל המקרים מדובר באותו חשד לתקלה שנובע מרכיבים פגומים שסיפקה טאקאטה ליצרניות הרכב.