החל שיווק ניסאן אלטימה ומקסימה בישראל
חברת קרסו החלה בשיווק הדגמים ה"אמריקאים" של ניסאן, האלטימה (החל מ-175 אלף שקל) וגרסת היוקרה שלה - המקסימה (240 אלף שקל)
ניסאן משיקה בישראל שתי מכוניות מהארסנל ה"אמריקאי" שלה: האלטימה (Altima) שהושקה בדור הנוכחי בשנת 2012, והמקסימה (Maxima) שהושקה בשנת 2008. שתיהן חולקות פלטפורמה (שמשותפת גם למוראנו) וכמעט זהות במידותיהן. הבידול ביניהן הוא בעיצוב החיצוני והפנימי ובמיצוב, כאשר האלטימה ממוצבת כמתחרה לדגמי הארבעה צילינדרים של טויוטה קאמרי בעוד שהמקסימה מתחרה בגרסאות V6 ובפרט בקאמרי ה"יוקרתית", האבאלון (Avalon).
ניסאן אלטימה תוצע בישראל עם מנוע 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים שמספק 182 כ"ס ו-24.8 קג"מ ב-4,000 סל"ד. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.6 שניות, ותצרוכת הדלק הממוצעת שלה בתנאי מעבדה עומדת על 13.3 ק"מ לליטר. למכונית תיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה קדמית.
האלטימה מציעה אורך של 486 ס"מ (שני ס"מ יותר מהמקסימה), רוחב של 183 ס"מ (3-), גובה של 147 ס"מ (זהה) ובסיס גלגלים של 277.5 ס"מ (זהה למקסימה). את המקסימה חברת קרסו, יבואנית ניסאן, תציע עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר, 290 כ"ס ו-36 קג"מ ב-4,400 סל"ד. דגם זה מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.3 שניות ולמהירות מרבית של 225 קמ"ש, ומציג תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 9.3 ק"מ לליטר. גם כאן תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה.
האלטימה תשווק בשתי רמות גימור - SV תמורת 175 אלף שקל ו-SL שתעלה 200 אלף שקל. הגרסה הבסיסית תציע מערכת מולטימדיה עם שש כריות אוויר, מסך "8, מצלמת נסיעה לאחור, ניווט לווייני, חיבורי USB ,AUX ובלוטות', כפתור התנעה, בקרת שיוט, מושב נהג חשמלי חלקית, חיישני תאורה וחישוקי "17 קלים. דגם ה-SL מוסיף חלון גג, מושבי עור מחוממים ומערכת שמע משודרגת.
המקסימה תשווק ברמת גימור אחת, ובמחיר של 240 אלף שקל. תמורתם תקבלו שש כריות אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך "7, חיבורי AUX ובלוטות', בקרת אקלים מפוצלת, כפתור התנעה, בקרת שיוט, מראה מרכזית נגד סינוור, וילון חשמלי לשמשה האחורית, ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים וחשמליים, מושב נהג עם קירור וזכרונות, חלון גג וחיישני אורות.