שתף קטע נבחר
 

מיוחד: לשכנע את העולם בתמונה

משרדי פרסום מובילים נענו לבקשת ynet ויצרו כרזות לקמפיין הסברה ישראלי בזמן "צוק איתן" או לתמיכה בחיילים. תפיצו?

מסבירים ביצירתיות: משרדי הפרסום מהגדולים בישראל נענו לבקשת ynet והשיקו קמפיינים לטובת ההסברה הישראלית ולתמיכה בחיילי צה"ל שמשתתפים במאמץ המלחמתי, ובתושבי הדרום שמצוים תחת אש כבר שלושה שבועות - שהם רק הקצה של 14 שנים.

 

זה יכול להיות פסל החירות שחוטף גראדים, או אולי ילדים ערבים וישראלים שנמצאים יחד בגן משחקים (שאולי מזכיר מיגונית) ומחכים לטיפת האור שתשיב אליהם את השקט - ynet מציג את הקמפיינים שבחרו משרדי הפרסום ראובני פרידן, גליקמן נטלר וסמסונוב, קיו דיגיטל ועוד. אהבתם? אתם מוזמנים לשתף אותם ברשת ולהראות לעולם את התמונה האמיתית - עם אחד, כרזה אחת.

 

אייל מתתיהו - אפ דיגיטל

 

Qdigital

גליקמן נטלר סמסונוב




 

ראובני פרידן


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים