פורמולה 1: דניאל ריקארדו ורד בול ניצחו בבלגיה
מרצדס הייתה שוב מהירה מכולן, אך תאונה בין צמד נהגי הקבוצה אפשרה לנהג האוסטרלי של קבוצת רד בול, לפתוח פער מרשים במהלך המירוץ. ניסיונותיו הנואשים של ניקו רוזברג לסגור את הפער בסיום, לא צלחו
קבוצת מרצדס תזכה השנה באליפות הקבוצות במירוצי פורמולה 1. בהתאם, הסיכוי שנהג שאינו עונה לשם ניקו רוזברג או לואיס המילטון יזכה בתואר הנהגים, שואף ל-0. ניקו רוזברג אמנם סיים שני לאחר פתיחה נוראית ועצירה מאד לא מתוכננת, אך הגדיל את יתרונו בראש טבלת הנהגים ל-29 נקודות. יתרונו על-פני מנצח המירוץ, דניאל ריקיארדו, עומד על 64 נקודות מבטיחות שפירושן "שני מירוצים וחצי" ביד. יתרונה של הקבוצה על-פני המתחרה רד-בול, עומד על 157 נקודות מאד מרשימות שמשמעותן פשוטה - גם אם מרצדס תחליט שלא להשתתף כלל בארבעת המירוצים הקרובים שיערכו באיטליה, סינגפור, יפן ורוסיה, טובים הסיכויים שעדיין תוביל את הטבלה. כל זאת להזכירכם, כשנותרו שבעה מירוצים בלבד לסיום העונה.
עם זאת, יש להניח שבישיבת הקבוצה הבאה שתתקיים כנראה כבר הערב (יום א'), אף אחד לא יחייך. התאונה בין רוזברג להמילטון מיד בתחילת המירוץ, כאשר הראשון ניסה לפצות על זינוק מהוסס ותקף את בן קבוצתו המוביל, הייתה ללא ספק מיותרת ועלתה לקבוצה, להמילטון ולרוזברג בנקודות אליפות יקרות. שלא להזכיר גביעי 1-2 נוספים לארון ההישגים המדהים שמתמלא במהירות העונה. אבל יש עניין נוסף, ואולי אף חשוב יותר מאובדן הנקודות - מערכת היחסים בין שני הנהגים סובלת מקשיים מובנים מאז הובהר כמעט מעל לכל צל של ספק כי רק שניהם יכולים לזכות בתואר, לבטח לא תשתפר בעקבות האירוע הזה. וממש לא משנה שמדובר בתאונת מירוץ קלאסית, שנבעה לכל היותר מעודף אגרסיביות מובן של מי שאיבד את מקומו הראשון.
המירוץ עצמו הציג הפעם מגוון נפלא של קרבות לכל אורך המסלול הארוך בבלגיה, אחד היחידים שנותר עדיין "מסלול של נהגים", ולא של טכנאי פניות ומעצבי ישורות. הוא גם הציג שוב עד כמה מהירה יותר מכונית המרצדס, אשר הצליחה לקצץ שניות שלמות ללא בעיה מזמני ההקפה, כאשר המסלול היה פנוי. רוזברג שהתאושש יפה מהתאונה בתחילת המירוץ, בניגוד לבן קבוצתו המילטון, רדף אחרי דניאל ריקיארדו במהלך 10 ההקפות האחרונות עם זמנים בלתי נתפסים, שקיצצו עד ארבע שניות בהקפה אחת.
אלא שנהג הרד בול ידע לשמור על צמיגיו המתפוררים, וניצח בפעם השניה ברציפות תוך שהוא מוכיח פעם נוספת - אלוף העולם, סבסטיאן וטל, איטי ממנו משמעותית. ואלטרי בוטאס בוויליאמס (שלישי) הוכיח - שוב - כי הוא מהיר מבן קבוצתו הוותיק פליפה מאסה, וגם קימי רייקונן סיים באופן נדיר במקום הרביעי, לפני פרננדו אלונסו שנאלץ לרצות עונש עצור-סע במהלך המירוץ.