ב.מ.וו X4 הגיע לישראל: החל מ-340 אלף שקל
רכב הפנאי-קופה, גרסה ספורטיבית של ב.מ.וו X3, נחת בישראל. יוצע עם מנוע דיזל או שני מנועי בנזין במחיר של החל מ-340 אלף שקל
ב.מ.וו X4, רכב הפנאי-קופה שמבוסס על ה-X3 החדש, הגיע לישראל. הרכב, שמביא את עיצוב ה-X6 מבוסס ה-X5 לפלח שוק עממי יותר (יחסית), יעלה בישראל החל מ-340 אלף שקל. ניתן יהיה להזמין אותו עם אחד משלושה מנועי טורבו 2.0 ליטר - שתי גרסאות בנזין ואחת דיזל - בשלושת המקרים עם הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
דגם הבסיס, xDrive20i, מציע 184 כ"ס ו-27.5 קג"מ ב-1,250 סל"ד, האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.1 שניות ומהירות מרבית של 212 קמ"ש. תצרוכת הדלק של דגם זה עומדת על 13.7 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה. מחירה 340 אלף שקל.
מעליה ב.מ.וו ממצבת את ה-xDrive20d, גרסת דיזל עם 190 כ"ס ו-40.8 קג"מ ב-1,750 סל"ד. זו מאיצה בתוך 8.0 שניות ולמהירות מרבית של 212 קמ"ש, ומציגה תצרוכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר. מחירה 355 אלף שקל.
הבכירה בין גרסאות ה-X4 לפי שעה, תהיה ה-xDrive28i. זו מציעה 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ ב-1,250 סל"ד, מהירות מרבית של 232 קמ"ש והאצה מעמידה בתוך 6.4 שניות ל-100 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת - 13.5 ק"מ לליטר, והמחיר נקבע על 385 אלף שקל.
שלוש הגרסאות יציעו אבזור הכולל שש כריות אוויר, בקרת שיוט, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני אורות וגשם, מראות נגד סינוור, מושבים קדמיים חשמליים (מושב הנהג עם זכרונות), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, דלת אחורית חשמלית, חלון גג ומערכת מולטימדיה עם מסך "6.5 וחיבורי AUX, בלוטות' ו-USB.
הגרסה החזקה ביותר תצויד גם בפנסי קסנון משולבי לד מלפנים ובחישוקי "19 במקום "18 בשתי הגרסאות האחרות. בשלושת המקרים ה-X4 מציג אורך של 467 ס"מ (1 יותר מה-X3), רוחב של 188 ס"מ (זהה), גובה של 162 ס"מ (6 פחות) ובסיס גלגלים של 281 ס"מ (זהה). נפח תא המטען עומד על 500 ליטר, 50 פחות מה-X3. ה-X4 מציע חמישה מקומות ישיבה.