שתף קטע נבחר
 

פיז'ו 308 בגרסה חמה: GT עם 205 כ"ס

פיז'ו חשפה צמד גרסאות ספורטיביות של ה-308 החדשה - עם מנוע בנזין ו-205 כ"ס או דיזל עם 180 כ"ס - שאפילו יוצע עם תיבה אוטומטית

פיז'ו מרחיבה את היצע גרסאות ה-308 החדשה. צמד גרסאות ספורטיביות חדשות שמכונות "GT", יוצעו עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר או טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר. שתי הגרסאות הן מעין "ספורטיבית-ביניים", בדרך לדגם ה-308R שיהיה החזק ביותר במבחר וצפוי בתוך כשנה.

 

 

יחידת הבנזין, שמוכרת מדגמי קונצרן PSA רבים ומשווקת גם תחת מותגי ב.מ.וו ומיני, מספקת 205 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-29 קג"מ ב-1,750 סל"ד. בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית, היא מאיצה את ה-308GT מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.5 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש. תצרוכת הדלק של הדגם עומדת על 17.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה, בין היתר בסיוע מערכת עצור-סע לחסכון בדלק.

 

 

הגרסה השנייה, 2.0 ליטר דיזל עם 180 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-40.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד, מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות ולמהירות מרבית של 220 קמ"ש. כל זאת בסיוע תיבת שישה הילוכים אוטומטית. כאן תצרוכת הדלק עומדת על 25 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה. את שתי הגרסאות ניתן להזמין גם בגרסת ה-SW (סטיישן בשפת פיז'ו). לפי שעה לא ברור האם מי מהן יוצע בישראל.

 

 

ה-308GT מציעות, מלבד תוספת הכוח, גם כיול שונה להיגוי, רעש מנוע ספורטיבי (כך פיז'ו) ותא נוסעים מהודר יותר מגרסאות רגילות - הכולל בין היתר תאורה אדומה, מושבי אלקנטרה או עור נאפה עם תפרים אדומים ותצוגת הספק ומומנט, לחץ טורבו וכוח G (האצה וצדי). מחיר הגרסאות החדשות לא פורסם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 308GT
פיז'ו 308GT
פיז'ו 308GT
פיז'ו 308GT
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים