המוכרת פלירטטה עם בעלך? זו שיטת מכירה
לקראת החגים משקיעות הרשתות בשיטות שיווק יצירתיות, העובדות על חושי הראייה, השמיעה המישוש והריח. דורית עוזיאל מציגה את כל הטריקים שאיתם ישכנעו אתכם להוציא יותר כסף. כך תעשו שופינג בלי שיעבדו עליכם
החגים בפתח, וממש בקרוב ינסו בחנויות למכור לכם כמה שיותר מוצרים - דורית עוזיאל, מומחית לשפת גוף, מסבירה איך לעשות שופינג בלי ליפול בפח.
"למוכר טוב יש טקטיקות שיגרמו לנו להיכנס לחנות ולהישאר בה כמה שיותר זמן", מסבירה עוזיאל. "מוכר מקצועי תמיד יקפיד על קשר עין וינסה לדובב אותך בשביל ליצור יחס אישי, שיגרום לך להישאב פנימה ולקנות הרבה יותר, גם באופן בלתי מודע". צפו בראיון:
שיטות השיווק כוללות גם מהלכים מתוחכמים יותר, כפי שמסבירה עוזיאל: "הרבה מאוד חנויות מכירות בצורך ליצור שייכות בין הלקוח והמוצא דרך חוש הריח", הסבירה. "ריח זה אחד הגורמים שמשפיעים מאוד על תת המודע, וחנויות רבות מנצלות את זה בשביל ליצור זיקה בין המוצרים ללקוח. הן משתילות ריחות שגורמים לך לחשוב שהמוצר יקר, טעים או יוקרתי".
שיטת שיווק נוספת היא שימוש במראות מעווותות. "רוב המראות מעוותות אזורים אסטרטגיים", הסבירה. "זה תמיד נחמד לראות איך אנשים נמוכים הופכים פתאום לגבוהים ואיך אזורים מסוימים בגוף פתאום טוב יותר. הלקוח נראה רזה יותר בחנות, ואז מגלה שהבגד נראה הרבה פחות טוב כשהוא חוזר הביתה".