שתף קטע נבחר

חודש המודעות לסרטן השד: מרכז פרס לשלום מואר בוורוד

לרגל פתיחת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד האיר הנשיא לשעבר שמעון פרס בוורוד את מרכז פרס לשלום, ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן וחברת אסתי לאודר. המטרה: לעודד נשים להיבדק ולזכות באבחון מוקדם

מרכז פרס לשלום - למען מודעות לסרטן השד : הנשיא לשעבר שמעון פרס, שהפתיע בעניבה ורודה, האיר הערב (ב') בוורוד את מרכז פרס לשלום, לרגל פתיחת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, המתקיים במהלך אוקטובר.

 

המרכז הואר במסגרת יוזמה משותפת של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל והאגודה למלחמה בסרטן.

 

עוד סיפורים חמים - בפייסבוק שלנו

 

עוד על סרטן השד:

חלית בסרטן השד? 11 החלטות קשות שצריך לקבל

לא לדחות: חשיבות אבחון מוקדם סרטן השד

מחקר: יותר שומות - יותר סיכון לסרטן השד

 

 

מודעות לסרטן השד. מרכז פרס לשלום מואר בוורוד (צילום: לם-וליץ סטודיו) (צילום: לם-וליץ סטודיו)
מודעות לסרטן השד. מרכז פרס לשלום מואר בוורוד(צילום: לם-וליץ סטודיו)

מדובר בחלק מקמפיין עולמי של קבוצת אסתי לאודר, המתקיים כבר למעלה מ-20 שנה ומטרתו לעודד בדיקה מוקדמת של נשים ולהעלות את המודעות למלחמה בסרטן השד.

 

השנה משיקות האגודה למלחמה בסרטן וקבוצת החברות אסתי לאודר את פרויקט "חולצה בוורוד", שבמסגרתו עוצבה חולצה שחורה לגברים ולנשים עם הכיתוב This is a pink shirt. החולצה תימכר ב-49.90 שקלים, וכל הסכום שייאסף ממכירתה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

פרס עם איתי זמיר מנכ"ל אסתי לאודר, שירז טל, שירלי בוגנים ומירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה הסרטן (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום) (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)
פרס עם איתי זמיר מנכ"ל אסתי לאודר, שירז טל, שירלי בוגנים ומירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה הסרטן(צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)

פרס מדליק את התאורה המיוחדת במרכז (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום) (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)
פרס מדליק את התאורה המיוחדת במרכז(צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)

פרס עם לירז דרור, שירלי בוגנים ושירז טל (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום) (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)
פרס עם לירז דרור, שירלי בוגנים ושירז טל(צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)

קמפיין בינלאומי. מרכז פרס לשלום מואר בוורוד (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום) (צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)
קמפיין בינלאומי. מרכז פרס לשלום מואר בוורוד(צילום: לם וליץ סטודיו לצילום)
  

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל אומר כי "מטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל שבדיקה מוקדמת מצילה חיים. הפרויקט השנה מאפשר לנשים ולגברים ללכת עם חולצה שתהווה באופן סטייליסטי ואופנתי תזכורת לבדיקה שמומלץ לקיים.

 

"בנוסף, כל מי שיקנה את החולצה ירגיש שותף לפעילות האגודה למלחמה בסרטן באמצעות התרומה שתועבר בשמו".  

בית האופרה בסידני, אוסטרליה, מואר במסגרת קמפיין המודעות (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
בית האופרה בסידני, אוסטרליה, מואר במסגרת קמפיין המודעות(צילום: יח"צ חו"ל)

שער ברנדנבורג מואר בוורוד במסגרת הקמפיין. ברלין, גרמניה (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
שער ברנדנבורג מואר בוורוד במסגרת הקמפיין. ברלין, גרמניה(צילום: יח"צ חו"ל)
  

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה והגילוי המוקדם ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותנו ברמה הלאומית והבינלאומית".

פסל ישו מואר בוורוד. הר קורקובדו, ברזיל (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
פסל ישו מואר בוורוד. הר קורקובדו, ברזיל(צילום: יח"צ חו"ל)
 

את החולצות ניתן לרכוש בכל סניפי מאק ובובי בראון ברחבי הארץ וכן באתרים דראגסטור ו חנות טיים אאוט.




 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לם-וליץ סטודיו
למען המודעות. מרכז פרס לשלום מואר בוורוד
צילום: לם-וליץ סטודיו
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים