שתף קטע נבחר

מיצובישי מזמינה 5,842 אאוטלנדר ולנסר למוסך

בשני הדגמים עלולה רצועת המנוע לצאת ממקומה ולגרום בכך להתחממות, פריקת המצבר והפסקת פעולת משאבת ההגה. בעלי מכוניות הנדרשות להגיע למוסך יקבלו זימון בדואר

מיצובישי ישראל מזמינה אלפי מכוניות מדגמי לנסר ואאוטלנדר משנות הייצור 2008 עד 2011 למוסכים המורשים. הסיבה: שימוש בחומר לא מתאים ברצועת ההינע, עלול לגרום לה לזוז ממקומה ולהפסיק את פעולת המאוורר, משאבת ההגה וטעינת המצבר. "במסגרת ביקורת איכות פנימית שוטפת במיצובישי, החליט יצרן הרכב על קריאה לתיקון (Recall), במסגרתה תוחלף חגורת המנוע בחלק מרכבי אאוטלנדר ולנסר", כך מוסרים ביבואנית מיצובישי לישראל, חברת כלמוביל.

 

לדברי היבואנית, עקב שימוש באריג לא מתאים בגב חגורת ההינע, עלולות גלגלות הפלסטיק עליהן נעה הרצועה, להישחק באופן ניכר ולגרום ל"נפילת" הרצועה. במקרה כזה, מערכות היקפיות אותן מפעילה הרצועה - דוגמת מטען המצבר, משאבת התגבור של מערכת ההגה והמאוורר - עלולות שלא לתפקד כלל. כתוצאה מכך עלול המנוע להתחמם מעבר לרצוי, המצבר יתרוקן ופעולת ההגה לא תתוגבר. במקרה האחרון ירגיש הנהג בפעולת הגה כבדה באופן יוצא דופן, בעיקר בתנועה איטית - עירונית למשל. על אי טעינת המצבר והתחממות יתר של המנוע יוזהר הנהג באמצעות נוריות חיווי בלוח המחוונים.

 

כל לקוחות מיצובישי הכלולים בריקול, יוזמנו למרכזי השירות המורשים לצורך החלפת הרצועה. טיפול זה יארך כשעה וחצי ויבוצע ללא תשלום. בכלמוביל מבקשים מבעלי המכוניות שיוזמנו למוסך, לתאם את הגעתם טלפונית ומראש עם מרכז השירות המורשה של מיצובישי. זאת כדי לקצר את זמן ההמתנה. רשימת מרכזי השירות של החברה ופרטיהם מופיעים באתר האינטרנט של מיצובישי ישראל או בטלפון 3151*.

 

יש להזכיר כי לפי תקנות התעבורה, על בעל רכב שקיבל הזמנה לבצע ריקול, מוטלת החובה לעשות כך תוך שישה חודשים. אם לא יבצע את הריקול, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב בעת ביצוע מבחן הכשירות השנתי (טסט) ולא יוכל להעביר בעלות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיצובישי אאוטלנדר - למוסך
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים