צפו: כך הפועל ת"א משווקת את עצמה בעולם
במסגרת הניסיונות לאתר רוכש למועדון, הפיקו האדומים סרטון תדמית מושקע אשר מומן ע"י אנשי עסקים אוהדי הקבוצה. בתפריט: שילוב בני מיעוטים, אווירה משפחתית ביציעים והאוהד יצחק רבין ז"ל. מה דעתכם?
על רקע הקשיים הכלכליים בהם היא מצויה, עושה הפועל ת"א מזה חודשים מאמצים רבים למצוא רוכש למועדון. כחלק מאותם ניסיונות, הוכן המועדון האדום להגשה למכרז בינלאומי והפיק סרטון תדמית מושקע במטרה למשוך רוכשים פוטנציאלים.
הפרויקט, שמומן ע"י אנשי עסקים אשר אוהדים את הקבוצה, כולל סרטון תדמית בעלות של 200 אלף דולר ומצגת מפורטת, בה הושקעו כמה מאות אלפי שקלים. התוצר הסופי נשלח לאנשים שסומנו כבעלים עתידיים, בין היתר גם לסאני קאהן, שהביע את התרשמותו וניהל מו"מ על רכישת הקבוצה, שלא צלח בסופו של דבר.
במצגת ובסרטון מתוארת הפועל ת"א כמועדון ייחודי בכדורגל הישראלי ובמזרח התיכון, כשמעבר לערכים הספורטיבים היא נושאת את דגל השוויון והליברליות, דוגלת בערכים סוציאליים, מתהדרת בשחקנים ללא הבדלי תרבות, לאום או דת, ומהווה גשר בעבור האוכלוסיות החלשות.
עוד נטען במצגת כי הפועל ת"א מובילה את הכדורגל הישראלי במכירת מנויים בעשור האחרון, כשבשנה שעברה 9,000 אוהדים הבטיחו את מקומם בבלומפילד מדי משחק. כמו כן, מוצגות הכנסות הקבוצה מהשנתיים האחרונות, אשר נאמדות בכ-25-30 מיליון שקל מדי עונה.
גם ההישגים של הקבוצה, בליגה המקומית ובעיקר באירופה, מקבלים ביטוי בסרטון ובמצגת, כמו גם מכירתם לאירופה של שחקנים כמו איתי שכטר, דגלאס דה סילבה, ערן זהבי, גילי ורמוט,
ביברס נאתכו ונוסא איגיבור, שהכניסו לקופת המועדון עשרות מיליוני שקלים.
בנוסף, ישנה סקירה של מחלקת הנוער ופרויקט "מפעלות חינוך וחברה" - מפעל ענק של 45 אלף ילדים מכל האוכלוסיות בארץ.
בסרטון התדמית אף משולבת דמותו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל, אשר אהד את הקבוצה. כצפוי, יוצרי הסרט בחרו להעלים תופעות פחות חיוביות בהן היו מעורבים אוהדי הקבוצה בשנים האחרונות. האם הסרטון אכן הולם את המציאות? תשפטו בעצמכם.