שתף קטע נבחר
 

קנס של כרבע מיליון שקל לפלאפון

משרד התקשורת הטיל קנס של כרבע מיליון שקל על פלאפון, בעקבות הפרה של שעות פעילות מוקדי שירות הלקוחות של החברה

משרד התקשורת הטיל עיצום כספי על חברת פלאפון , בעקבות הפרה של שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות של החברה. על החברה הוטל קנס של 230,000 שקל.

 

לידיעות נוספות בערוץ הצרכנות

 

על פי חוקי משרד התקשורת, על חברות הסלולר להפעיל מוקד שירות לקוחות אשר יפעל לפחות 13 שעות ביממה, בין הימים א'-ה'. במשרד התקשורת נטען היום כי במהלך חג פסח השנה פעל המוקד במשך 10 שעות בלבד, במהלך שני ימי חול המועד.

 

גם לסלקום ונטוויז'ן נקנסו

בחודש יולי האחרון הטיל משרד התקשורת עיצומים כספיים בסך כולל של כ-430 אלף שקל על חברת סלקום ועל חברת 013 נטוויז'ן בע"מ, משום שנציגי שירות של החברות לא הסכימו לספק למנוייהן שירות סינון יעיל ללא תשלום בפני אתרים ותכנים פוגעניים באינטרנט.

 

על סלקום הטיל המשרד עיצום כספי בסך של 367,900 שקל ועל חברת 013 נטוויז'ן עיצום כספי בסך של 64,480 שקל. אלה סכומים פעוטים בהתחשב במחזור הכספים שמגלגלת החברה.

 

לפי משרד התקשורת, ספקי סלולר, "מחוייבים ליידע את מנוייהם בדבר אתרים ותכנים פוגעניים באינטרנט וסכנות נוספות הנשקפות מהשימוש באינטרנט, ובדבר האפשרות להתגונן מפניהם. כמו כן עליהם ליידע את מנוייהם בדבר זכותם לקבל מהם שירות סינון יעיל ללא תשלום נוסף".

 

"במסגרת תהליך הפיקוח שערך המשרד, מנויים של ספקי גישה לאינטרנט ביקשו לקבל שירות סינון מפני אתרים ותכנים פוגעניים, ללא תשלום, כפי שמחייבת ההסדרה של המשרד. נציגי השירות בחברות סלקום ונטוויז'ן - במרבית המקרים שנבדקו - הסכימו לספק אך ורק תוכנות הגנה בתשלום, זאת בניגוד להוראות החוק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים