שתף קטע נבחר
 

פורשה 911 GTS - ביצועים לנהג הספורטיבי

פורשה מציגה (עוד) גרסה חדשה ל-911, והפעם GTS - לנהגים שאוהבים את המכונית שלהם דינמית ככל שניתן

לפעמים נדמה שיש יותר גרסאות שונות ומיוחדות לפורשה 911 מאשר כוכבים בשמיים, ובסוף השבוע יצרנית מכוניות הספורט חיזקה את הרושם הזה - עם השקת גרסה חדשה נוספת. קוראים לה GTS, והיא תתמקם בפסגת משפחת הקאררה מבחינת יכולת דינמית.

 

 

במילים אחרות - ה-GTS אינה החזקה ביותר מבין גרסאות ה-911, אך תהיה מעין אלופת הנהיגה הספורטיבית של הגרסאות ה"פשוטות". וכן, כשיש כל-כך הרבה גרסאות, מה הפלא שקשה להגדיר את המצטרפת החדשה.

 

 

בדומה לקאיימן GTS ובוקסטר GTS, ה-911 תציע בגרסה החדשה גרסה מחוזקת של מנוע הבוקסר שישה צילינדרים של הקאררה S. ב-GTS הוא מפיק 430 כ"ס (30+) ומאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.0 שניות (4.2 בדגם GTS קבריולה). המהירות המרבית עומדת על 306 קמ"ש בדגם הקופה.

 

 

אבל ביצועים זה לא הכל כאמור בגרסה החדשה, והדגם המכוון לנהגים חובבי נהיגה ספורטיבית, יציע גם מתלים מתכווננים עם הנמכה של 10 מ"מ ואת ערכת הספורט-כרונו של פורשה כאבזור תקני. ערכה זו כוללת, בין היתר, תושבות מנוע דינמיות - שמציעות שיכוך נוקשה בנהיגה ספורטיבית לטובת יכולת דינמית משופרת, ושיכוך רק בנהיגה מנהלתית לטובת צמצום הרעידות ושיפור הנוחות.

 

 

האבזור התקני של ה-GTS, שתוצע עם הנעה אחורית או כפולה, יכלול גם את מערכת הפליטה הספורטיבית שמוצעת בדגמים בסיסיים בתוספת תשלום. בתא הנוסעים יוצעו דיפוני אלקנטרה ומושבי עור, וכל הגרסאות יציעו את המרכב הרחב של הקאררה 4, חישוקי "20 עם נעילה מרכזית (בדומה למכוניות מירוץ) ופנסי בי-קסנון מתכווננים לפי כיוון הנסיעה.

 

 

ה-911 GTS תשווק בגרמניה החל בנובמבר הקרוב, במחיר של החל מ-117,549 יורו כולל מסים מקומיים (כ-550 אלף שקל לפני תוספת המסים הישראלית). לפי שעה לא ידוע מתי יחל שיווק הגרסה החדשה בישראל, או מה יהיה מחירה - אם כי הוא צפוי לחצות ככל הנראה את רף המיליון שקל, שכן אצלנו המחיר ההתחלתי ל-911 בסיסית עומד על קרוב ל-900 אלף שקלים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים