ספורט: אינפיניטי ואודי מצטרפות, ב.מ.וו חוגגת נצחון
יצרניות היוקרה אינפיניטי ואודי הודיעו על הצטרפות לליגות מירוץ חדשות, בעוד ב.מ.וו מציינת נצחון ב-DTM עם מהדורה מיוחדת
אודי ואינפיניטי הודיעו על כוונתן להשקיע בתחרויות ספורט מוטורי. הגרמנים יקימו ליגה עצמאית בה יתחרו נהגים בגרסת מירוץ של ה-TT החדשה, בעוד אינפיניטי תצטרף לליגת ה-BTTC (מכוניות התיור הבריטיות) עם מכונית מירוץ מבוססת Q50. ובמינכן, ב.מ.וו הודיעה כי לרגל הנצחון בליגת ה-DTM (מכוניות התיור הגרמניות), תושק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ה-M4.
מכונית המירוץ החדשה של אודי מבוססת על גרסת ה-TTS של ה-TT, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו שעבר שינויים קלים. הוא מפיק 310 כ"ס (340 עם גדישת יתר רגעית), ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד, שמעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים בסיוע דיפרנציאל מרכזי נשלט אלקטרונית מתא הנוסעים. ה-TT למירוצים, שמבוססת על מפרט דומה לליגת ה-DTM, מוותרת על אבזור לטובת חסכון במשקל (משקלה 1,125 ק"ג בלבד). כל הנהגים בסדרה יסעו במכונית זהה, כמקובל בליגות של יצרנית אחת.
השקת מכונית המירוץ של אינפיניטי בשיתוף חיל הצנחנים הבריטי:
אינפיניטי לעומת זאת תיכנס למגרש תחרותי יותר, עם ה-Q50 למירוצים. הדגם החדש יתחרה בליגת ה-BTTC, ומבוסס על מכונית היוקרה המשפחתית. אינפיניטי תיכנס לליגה יחד עם "Support Our Paras", ארגון הצדקה של חיל הצנחנים הבריטי. בקבוצה היפנית ינהגו ריצ'רד הוקן ודרק פאלמר ג'וניור, מפרט המכונית לא פורסם.
ב.מ.וו, שזכתה השנה בתואר האליפות בליגת ה-DTM הגרמנית, מציינת זאת בעזרת מהדורה מיוחדת של ה-M4 הספורטיבית. מכונית הקופה תיוצר במהדורה של 23 יחידות בלבד - כמו מספר הנהג של ב.מ.וו, מארקו ויטמן, שגם חתם על כל אחת מהן. למכונית מרכב שחור מט ולבן, עיטורים צבעוניים ושינויי עיצוב קלים נוספים, בהשראת גרסת המירוץ ל-DTM. מנוע השישה צילינדרים המוגדש עם 431 כ"ס לא השתנה, ומאיץ את ה-M4 ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות.