לקסוס NX בישראל - החל מ-296 אלף שקל
דגם חדש של לקסוס הגיע לישראל - רכב פנאי שיתחרה בב.מ.וו X3 ואודי Q5 ויציע מערכת הנעת כלאיים ראשונה בקטגוריה
לקסוס משיקה בישראל את ה-NX, רכב פנאי יוקרתי. הרכב, שיתחרה באודי Q5 וב.מ.וו X3, יוצע בישראל עם מנוע הטורבו-בנזין הראשון בתולדות לקסוס, ועם מערכת הנעת הכלאיים (בנזין-חשמל) הראשונה בקטגוריה.
דגם הטורבו, NX 200t, מציע מנוע 2.0 ליטר עם 238 כ"ס ו-35.7 קג"מ ב-1,650 סל"ד. זה מספיק לנתון תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות עם הנעה קדמית או 7.1 עם כפולה. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה לדגם זה - 12.7 ק"מ לליטר עם הנעה קדמית, 12.3 עם כפולה. בשני המקרים ל-200t תיבת שישה הילוכים אוטומטית.
גרסת הכלאיים, NX 300h, משדכת בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר (155 כ"ס ו-21.4 קג"מ ב-4,200 סל"ד), לבין מנוע חשמלי עם 105 כ"ס שמניע אף הוא את הגלגלים הקדמיים. יחד המערכת מספקת 197 כ"ס, מאיצה את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.2 שניות ומציגה תצרוכת דלק ממוצעת של 19.2 ק"מ לליטר. בגרסת הנעה כפולה, מצטרף מנוע חשמלי נוסף לסרן האחורי עם 50 כ"ס (ללא עלייה בהספק המערכת הכולל או שינוי משמעותי לביצועים ותצרוכת דלק).
ה-NX יוצע בישראל בשתי רמות גימור. דגמי הבסיס יכונו "לקשרי", יציעו הנעה קדמית, מערכת מולטימדיה עם מסך "7 ומצלמת נסיעה לאחור, מושבי דמוי-עור, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי "18 קלים, חלון גג וחיישני חנייה היקפיים. ברמת גימור זאת מחיר ה-200t עומד על 296 אלף שקלים, ואילו ה-300h עולה 306 אלף שקלים.
רמת גימור שנייה, "פרימיום", מוסיפה הנעה כפולה, מושבי עור מתכווננים חשמלית, תא מטען נפתח חשמלית, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בטיחות המזהה סיכון לתאונה, מותחת את חגורת הבטיחות, מכינה את הבלמים ומתריעה על הסכנה. אם הנהג לא מגיב, המערכת גם בולמת למניעת התאונה או לצמצום הנזק. מחיר רמת הגימור הגבוהה עומד על 326 אלף שקל ב-200t ו-336 אלף שקל ב-300h.