שתף קטע נבחר

 

הבנק יידע שזה אתם לפי הקול

ארבע הספרות של כרטיס האשראי לא סודיות מספיק ותשאול ארוך מעצבן לקוחות: חברה ישראלית מפתחת טכנולוגיה שמאפשרת לזהות אדם בתוך 8 שניות

שיחת טלפון לבנק, לחברת הביטוח, לחברת הסלולר או כל ספק שירות מצריך אתכם להזדהות. בקום לבקש מכם סיסמה שאתם יכולים לשכוח ומישהו אחר יכול לגלות, ובמקום להריץ תשאול ארוך, חברת NICE פיתחה ושכללה בשנתיים האחרונות זיהוי ביומטרי לפי קול, שבתוך 8 שניות מתחילת השיחה מזהה אם הלקוח לא מתחזה.

 

צילום: ניצן דרור והילה ספאק

צילום: ניצן דרור והילה ספאק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

על פי החברה, הטכנולוגיה שלה מזהה 90 אחוז מהלקוחות בשניות הראשונות של השיחה, ומדובר באמצעי בטוח יותר מסיסמאות או שאלות זיהוי. זאת מאחר שבהנדסה חברתית אפשר למצוא פרטים שמוסרים לזיהוי כמו מה שם הכלב הראשון וכדומה.

 

אורן לבקוביץ', מנהל המוצר בחברה, מסביר כי הטכנולוגיה מבוססת על הקלטות קודמות של שיחות במוקדי השירות. החברה בנתה חתימות קוליות לפי מאפייני הדיבור של כל לקוח, ובמקביל מנהלת רישום של חשודים או של נוכלים, כדי שהמערכת תדע להזהר מהן.

 

בשיחה למוקד שירות כלשהו, הלקוח מדבר, והמוקדן יכול לראות בזמן אמת אם הזהות אכן ודאית, והאיש לא מתחזה, או במקרה שהוא חשוד להחליט כיצד להעביר את השיחה לטיפול, ולדאוג לא להעביר כסף או לבצע פעולות בשמו של הלקוח האמיתי. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים