מסתמן: יש הסכם שיווק חדש
אחרי פגישה לילית ו-7 שעות של דיונים, ההתאחדות והמנהלת הגיעו למתווה עם משרד האוצר, לפיו ההסכם יגדל ל-87 מיליון שקלים. 57-60 מיליון יוקצה לקבוצות ויתרת הסכום תופנה למימון השיטור במגרשים
בתום 7 שעות של דיונים, סוכם הלילה (בין שני לשלישי) על מתווה חדש להסכם השיווק, שאמור לגדול לכ-87 מיליון שקלים. הסכום שיוקצה לקבוצות הוא 57-60 מיליון שקל ויתרת הסכום תופנה למימון השיטור במגרשים. בנוסף יוקצה כסף לתוכנית הבראה כלכלית להתאחדות לכדורגל.
ההתאחדות והמנהלת הגיעו למתווה עם משרד האוצר לאחר שעופר עיני ויורם באומן קיימו פגישה לילית עם אנשי הטוטו ונציגי משרד האוצר במטרה להשיג פיתרון לבעיית ההסכם. כזכור, עיני ובאומן היו אמורים להודיע על התפטרותם, אך הטוויסט צפוי לשנות זאת אחרי שהצדדים הגיעו לסיכום.
כזכור, המחלוקת בין משרד האוצר להתאחדות תפסה כותרות רבות בתקשורת לאחרונה כשראשי הענף אף איימו להשבית את הליגה. הצבעה שנערכה בנושא הסתיימה בשוויון 5:5 אשר אמור היה להשאיר את הסכם השיווק על כנו, אך במשרד האוצר החליטו להפגין שרירים והחליטו בכל זאת שלא לאשר את ההסכם.
בשבוע שעבר נערכה פגישה בין ראשי ההתאחדות לכדורגל והמנהלת לבכירים במשרד האוצר בה התגלו חילוקי דעות ברורים סביב ההסכם. מי שהביע לאורך כל המחלוקת תמיכה מלאה בהמשך הסכם השיווק הוא יו"ר הטוטו, צחי פישביין, שציין כי ההתאחדות עמדה ברפורמה שנדרשה ממנה בעקבות מסקנות ועדת זליכה.