שתף קטע נבחר

בואו לבחור קמפיין חברתי יצירתי

במסגרת תחרות פרסומות בנושאים הקשורים לחברה וקהילה במרכז האקדמי רופין, סטודנטים ישתמשו בפלטפורמה האינטרנטית "מימון המונים" כדי לגייס תרומות למטרות חברתיות. לקראת סוף ינואר תערך תחרות קמפיינים. מוזמנים לצפות ולבחור מהו הקמפיין המועדף עליכם?

סטודנטים של המרכז האקדמי רופין, בקורס "תקשורת שיווקית" מקיימים תחרות פרסומות בנושאים הקשורים לחברה וקהילה. במסגרת התחרות השנה, הוחלט לעשות שימוש בפלטפורמה האינטרנטית "מימון המונים" כדי לגייס תרומות למטרות חברתיות. לקראת סוף ינואר תערך תחרות קמפיינים. הקבוצות יציגו בפני השופטים (אנשי פרסום בכירים) את פעילות והם  יבחרו בקמפיין הנבחר על פי פרמטרים שונים (חשיפה, העלאת מודעות, אהדה וגיוס התרומות).

 

מהו הקמפיין המועדף עליכם? מוזמנים להגיב בתגובות

 

שם הקמפיין: דור למען דור  

העמותה: הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל

 

על הקמפיין: "הקמנו עמוד פייסבוק שבו מעלים תמונת סלפי עם אדם מבוגר/סבא/סבתא בשחור לבן לשם העלאת המודעות לדור הצעיר שזה יכול היה להיות סבא וסבתא של כל אחד מאיתנו. העמוד עומד על 1,350 לייקים כרגע. מטרת הפרוייקט היא גיוס כספים על ידי קמפיין חורף שמטרתו קניית מוצרים ושירותים כמו שמיכה, ארוחה חמה, תנור ועוד", מספרות חברות הקבוצה: אופיר פלג , מאי כהן, שירלי סויפר ושיר אוסטפלד".

 

גייסנו מפורסמים להירתם למאבק בינהם: עופר דומינגז, מוש בן ארי, טל פרידמן, עדי שילוני וקותי סבג והעלנו את הקמפיין לאתר מימונה והצבנו יעד של 18 אלף שקלים (ח״י כפול אלף) צילמנו 5 סרטונים קצרים שעולים בנפרד ובהם מודגש ההבדל בין הצעירים לניצולי השואה במהלך חיי היום יום".

 

צפו בסרטון:

 

 

שם הקמפיין: יוצרים סוף טוב לסיפור של ספיר  

העמותה: קו לחיים

 

על הקמפיין: "בשנת 2009 נתגלה בגופה של ספיר נועה ליפשיץ בת ה-20, גידול סרטני אלים מסוג לימפומה מסוג הודג'קיס, רמה 4. ספיר עברה אין ספור בדיקות וטיפולים מאז ועד היום, שהקלו בחלקם אך באופן מצער ופתאומי במרץ 2014 פרצה שוב המחלה בפעם הרביעית", מסבירים הסטודנטים רותם מור, עמית זרחאי, אוקסנה קוזיננקו, יובל בוני ונתנאל שטרית.

 

הסרטן התפשט אצל ספיר באזור הירכיים, האגן והבטן האחורית, בימים אלו מקבלת טיפול אחזקתי של פעם בשבוע וגם כדורים רופאיה של ספיר אמרו למשפחה שהתרופה היחידה שיכולה לשנות את מצבה הרפואי של ספיר ולהציל את חייה היא התרופה האמריקאית Anti PD 1 של חברת Merck.

 

ביטוח הבריאות לא מממן את התרופה משום שהיא ניסיונית. עלות התרופה היא 90,000 דולר לחודש למשך תקופה של כשנתיים, אחרת המחלה תפרוץ שוב. מטרתנו היא לגייס כסף לתרופה היקרה".

 

צפו בסרטון:

 

 

שם הקמפיין: צלילים מיוחדים

העמותה: Imagine

 

על הקמפיין: "העמותה עוסקת בטיפול והעצמה לילדים מיוחדים בעזרת המוזיקה בשיטה הקרויה "ארגז הכלים" – שכוללת בתוכה מגוון כלים חדשניים וטכנולוגיים, אפליקציות ושיטות לימוד ייחודיותשפותחו במיוחד עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים כדי לאפשר להם לנגן ולבטא את עצמם ממוזיקה שהם יוצרים". מספרות שירי לנידאו, הדס מינס, עדי חגי וחופית דיק. "לצערנו, אין לשיטת הטיפול הזאת מודעות ויישום בבתי ספר לחינוך מיוחד בארץ, ולכן החלטנו 'להרים את הכפפה' ולגייס כסף עבור פרויקט להטמעת "ארגז כלים" ב-10 בתי ספר לילדים בעלי צרכים מיוחדים עבור מורים למוזיקה - במטרה לשלב ולמקצע את הטיפול במוזיקה דרך כלים מגוונים ומיוחדים לאוכלוסיות המיוחדות. עלות כל תוכנית היא כ-3,000 שקלים".

 

צפו בסרטון:

 

 

 

שם הקמפיין: "תרבוטריילר"

 

העמותה: פסטיבל בשקל

 

על הקמפיין: "הפרויקט הוא הקמת 'במה נודדת' על גבי משאית בשיתוף עמותת "פסטיבל בשקל" שתגיע לאופקים ונהריה". מציינים הילה בן חנן, שרון שטוי, רווית אלמקייס ומורן ברקוביץ . "לטובת הפרויקט יש לגייס סכום של כ-40 אלף שקלים כדי להקים משאית הכוללת – במה, הגברה, תאורה וציוד לטובת הופעות. הפרויקט מעודד קידום של תרבות להמונים בפריפריה על ידי הבאת הבמה למקומות שהתרבות לא מגיעה אליהם, מטרתנו היא לבנות קמפיין שיביא להעלאת מודעות הציבור לצורך בקיום מופעי במסגרת הפרויקט נרצה להגיע עם המשאית לאופקים שבדרום ולנהריה שבצפון בתקווה שבעתיד היותר רחוק יוכלו להפיק עוד מופעים בעוד ערים".

 

צפו בסרטון: 

 

 

 

 

שם הקמפיין: "SWEAT 4 CHANGE"

העמותה: China labor watch

 

על הקמפיין:  '"SWEAT 4 CHANGE" נועד להעלאת מודעות בנושא תנאי העבודה בסין בתעשיות השונות בדגש על תעשיית האלקטרוניקה', כך לדברי עידו עמרן, עידן רחמים, ליאור קיביץ ואשחר פורמן"." יצרנו  קשר עם עמותה אמריקאית China labor watch המבצעת תחקירים הנוגעים לתנאי העסקה ירודים במפעלי אלקטרוניקה ברחבי סין, והסכמנו על יצירת קמפיין באתר גיוס ההמונים Indiegogo.

 

הרעיון - יצירת טרנד אופנתי של לבישת צמידי זיעה עם הכיתוב "SWEAT" הטרנד יוביל להעלאת מודעות בנושא ויצירת שיח, ככל שירכשו יותר צמידים כך גם ייווצר יותר שיח וגם העמותה תהנה מתרומות שנועדו לעריכת מחקרים נוספים בתחום.  כשהחזון הוא שחברות גדולות יבינו שהנושא קרוב לליבו של הצרכן וייצרו מוצרים בעלי תו-תקן            "SWEATFREE"".

 

צפו בסרטון: 

 

 

 

שם הקמפיין: מכניסים צבע ל"דרך האתגר"

העמותה: דרך האתגר

 

על הקמפיין:  "מדובר בקמפיין למען נערי 'דרך האתגר' הנמצא בנתניה - זהו מרכז נוער יומיומי של נערים מרקע סוציו אקונומי נמוך ובעיות חברתיות המהווה להם בית חם ,סיוע בהכנת שיעורי בית, אוכל, ושפע פעילויות אתגריות להעצמה פיזית ואישית" מספרים חברי הקבוצה: אלומית חסון , אלירן גז, קורל עטיה, אילנה אשכנזי ומקס מצוב.

"האתגר שלנו: גיוס 30 אלף  שקלים לשיפוץ המקום".

 

צפו בסרטון:

 

 

 

שם הקמפיין: מתכון להגשמת משאלה

 

שם העמותה: Make-A-Wish

 

 

על הקמפיין: "מדובר בקמפיין שמטרתו הגשמת משאלות של ילדים חולים במחלה מסכנת חיים", מספרים הדר בן משה, טל אנג'ל, ליאור שמעוני וסיוון חכם. "בחרנו לגייס 25,000 ש"ח בעוד שמשאלה ממוצעת עולה 5,000 שקל יש משאלות שנעות באיזור עשרת אלפים או עשרים אלף שקלים".

 

צפו בסרטון: 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סטודיו לבנה
מימונה קמפיינים חברתיים
צילום: סטודיו לבנה
צילום: סטודיו לבנה
מימונה קמפיינים חברתיים
צילום: סטודיו לבנה
צילום: נתי (שוקו) הפקות
מימונה קמפיינים חברתיים
צילום: נתי (שוקו) הפקות
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים