שתף קטע נבחר

רשת שיווק חדשה: בלי מוצרי החברות הגדולות

הרשת תפתח סניף ראשון ברעננה ושני בנתניה. המודל: "ללא מחירי מבצע - אלא מחירים נמוכים מדי יום", ללא מוצרים של חברות גדולות, אלא רק מוצרי ספקים קטנים ומוצרי ייבוא. בחנויות ימכרו מותג אחד לכל מוצר, בין היתר, קוטג' שלא שייך לתנובה, שטראוס או טרה. בינתיים לא יימכרו קפה נמס וגבינה צהובה

"אין אצלנו מבצעים, אלא מחירים נמוכים וקבועים - והמטרה היא להעמיק אותם ככל שיעבור הזמן. אין אצלנו מותגים של קרטלים ומונופולים ויש מותג אחד מכל מוצר", כך הצהיר היום בעלי רשת הסופרמרקטים החדשה "אחד בשביל כולם", אירי שחר.

 

כתבות נוספות בערוץ הצרכנות

 

שחר מחזיק ב-20% מהחברה, שתציע רשתות שיווק המציעות מוצרים במחירים הוגנים. ערן זכות, סמנכ"ל הסחר של הרשת, מחזיק ב-4% ממנה, ו-70% נוספים בשליטת חברת ק.ד 104 שבשליטת יצחק מירילשווילי. גובה ההשקעה בסניף הראשון שייפתח ברחוב הסדנא 2, רעננה: 5-6 מיליון שקל, ללא סיוע של ספקים. סניף ראשון ייפתח ברעננה ביום רביעי השבוע, וסניף נוסף ייפתח בחודש מארס בנתניה.

 

גבינת הקוטג' של הרשת. מיוצרת ע"י מחלבת ערבה ( ) ( )
גבינת הקוטג' של הרשת. מיוצרת ע"י מחלבת ערבה

 

"התוכנית שלנו להמשך היא לפתוח סניף מדי רבעון", אמר שחר היום. "מה שמאפיין את הסניף הוא מוצרים קטנים ומוצרי ייבוא, ללא חברות גדולות. בסניף אפשר למצוא קטשופ אחד ב-8 שקלים - וזהו. לא תהיה בחירה בין קטשופ אחד שנמכר ב-12 שקל ואחד ב-8 שקלים. מדובר במודל תואם לזה של רשתות כמו אלדי ולידל - אלף פריטים שונים בלבד בחנות".

 

המחירים ברשת נמוכים: שקית חלב המיוצר במחלבות רמת הגולן נמכרת ב-4.60 שקלים. קוטג' נמכר ב-4.50 שקלים, ומיוצר ע"י מחלבת ערבה. גבינה לבנה נמכרת ב-4.40 שקלים. חטיף הבוטנים של הרשת הוא בולי של חטיפי העמק, והוא ימכר ב-1.90 שקלים. שישיית מים של קסטל תעלה 8 שקלים, ובקבוק בודד - 1.70 שקלים. מחיר טובלרון יעמוד על 7 שקלים, ומשחות שיניים של קולגייט - 12-5 שקלים.

 

ללא גבינה צהובה וקפה נמס

לצד אלה אפשר למצוא מחירים גבוהים יותר ממחירים שמצאנו ברשתות אחרות. כך למשל, הרשת תמכור קורנפלקס בונה ויטה ב-12.90 שקל - אותו מותג נמכר באושר עד ב-9.90 שקלים. רביעיית סכיני ג'ילט פיוז'ן נמכרת ב-70 שקל, בזמן שבויקטורי החלו למכור אריזה כזאת ב-44 שקל.  משחת שיניים קולגייט טריפל אקשן נמכרת ב-6 שקלים ברשת החדשה, בעוד שבשופרסל מוכרים אותה במבצע ב-5 שקלים.

 

בנוסף, לא כל המוצרים קיימים בחנות - לא תמצאו בה גבינה צהובה (יש גבינות קשות, אך לא מתחרה לעמק ונעם), תרכובות חלב לתינוקות ומוצר דמוי מילקי - בין היתר, כי הייצור החלופי למותגים הגדולים שהוצע לרשת היה לא מספק או כי המחיר בו ימכרו את המוצר (תרכובות חלב לתינוקות) יהיה מחיר הפסד. הרשת גם לא מציעה גם קפה נמס - אלא רק קפה שחור, במחיר של 11 שקל ל-250 גרם. "אני לא רוצה להפסיד כסף על מוצרים", מסביר שחר.

 

"זו רשת ללא מותגים קרטליסטיים מונופוליסטיים", אמר. "הם לא מאפשרים הנחות לצרכן. יש מוצרי ייבוא רבים. נעמיק את פעילות הייבוא ככל שיתאפשר הן בפן של ייבוא מקביל והן במוצרי ייבוא בסיסיים.

 

המוצרים המוכרים שיימכרו ברשת בזול בזכות ייבוא מקביל כוללים את סבון פיירי, המשווק על ידי ש.ק פארמה שיווק ולא על ידי פרוקטר אנד גמבל. כמו כן נכללים גם חטיף השוקולד טוויקס אשר מיובא על ידי רויאלטי זק, פרינגלס אשר מיובא על ידי מ.ש.י מנופים וקולגייט, המיובא על-ידי איינשטיין צור.

 

"החנויות לא כוללות מחלקות שירות, ומחלקת הפירות והירקות היא בשירות עצמי - בעזרת ברקודים. קופאיות יארזו מוצרים בקצה הקופה, ללא מבצעים וללא שקילה, מה שיאפשר זרימה מהירה מאוד. שילוב כל האלמנטים הללו אמור לסייע מאוד בזמן הקנייה".

 

בנוסף דיבר שחר גם על תעסוקת העובדים שבסניפים, בציינו את תנאי ההעסקה הטובים: "גם המשכורות פה טובות. קופאיות מקבלות 25% מעל שכר מינימום וסדרנים מעל 40% שכר המינימום", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הקורנפלקס הנמכר ברשת. מחיר גבוה ב-3 שקלים מהמחיר ב"אושר עד"
מומלצים