קיה סול נקראת לתיקון - 358 יחידות מהדור הראשון
יבואנית קיה, חברת טלקאר, מודיעה על קריאה לתיקון קדם מותחן חגורת הבטיחות של הנהג בקיה סול מהדור הראשון. 358 מכוניות מעורבות בקריאה
חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הודיעה על קריאה לתיקון לדגם הסול. 358 דגמי המיקרו-וואן שיוצרו בין אוגוסט 2011 למרס 2012, יוזמנו למוסכי היבואנית לבדיקת מנגנון חגורת הבטיחות.
על-פי הודעת היבואנית, במנגנון קדם מותחן חגורת הבטיחות של הנהג, שנועד למתוח את החגורה במקרה תאונה כדי לצמצם את תנועת הגוף קדימה, נמצא חשד לכשל. הקריאה תכלול את בדיקת המנגנון, ובמקרה הצורך החלפתו. הבדיקה והתיקון יארכו כחצי שעה, כך על-פי ההודעה.
בהתאם לתקנות משרד התחבורה, במקרה בו נמצא ליקוי בטיחותי בכלי רכב המשווק בישראל, על היבואנית להעביר למשרד את מספרי השלדה המעורבים בקריאה. משרד התחבורה מצליב את מספרי השלדה עם נתוני הבעלות במשרד הרישוי, ושולח לבעלי המכוניות הודעות זימון לביצוע התיקון. לאחר קבלת ההודעה, בעל הרכב נדרש לבצע את הקריאה בתוך שישה חודשים. לאחר תקופה זו רישיון הרכב לא יחודש והשימוש בו ייאסר.
יש לשים לב כי בהתאם לתקנות, ביצוע קריאה לתיקון אינו מצריך תשלום כלשהו מצד בעל הרכב. מחברת טלקאר נמסר כי מומלץ לתאם את ההגעה למוסך מראש, כדי לצמצם את זמן ההמתנה. לקוחות המעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה ולתאם את מועד ההגעה, יכולים לעשות זאת במוקד השירות של טלקאר (1-800-377-775) או באתר החברה - www.kia-israel.co.il.