שבוע הכפילים: מקבלי הצל"ש הם הסלבס
יוזמה של משרד הפרסום יהושע בשיתוף עמותת "ישראלי אמיתי לא משתמט", קוראת לגולשים להחליף את תמונת הפייסבוק שלהם בתמונת חייל שזכה בצל"ש במבצע צוק איתן. "גיבורים שהם מודל אמיתי וערכי לחיקוי"
הסלבס האמיתיים הם חיילי צה"ל: כך נטען מאחורי יוזמה להחלפת תמונות הפרופיל בפייסבוק לחיילי צה"ל, במסגרת "שבוע הכפילים" ברשת החברתית.
עדכונים שוטפים - גם בטוויטר של ynet
השבוע מוגדר בפייסבוק בכל העולם כשבוע הכפילים, ובמסגרתו הגולשים מחפשים תמונה של סלב מהארץ או מחו"ל שדומה להם, ומשנים את תמונת הפרופיל לתמונה שלו. במסגרת שבוע הכפילים, מזמינים משרד הפרסום יהושע, בשיתוף עם עמותת "ישראלי אמיתי לא משתמט", את הגולשים בארץ להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונה של חיילי צה"ל שקיבלו צל"ש בעקבות מבצע צוק איתן.
במשרד מסבירים, כי חיילי צה"ל הם הגיבורים האמיתיים, "גיבורים שהם מודל אמיתי וערכי לחיקוי. לא גיבור לרגע שהשתתף בפרסומת או בסרט מוצלח. גיבור אשר מסכן את חייו ומקריב מעצמו מידי יום כדי להגן על הביטחון שלנו".
עובדי יהושע כבר החלו במהלך, והחליפו את התמונות בפרופילים שלהם בפייסבוק לתמונות החילים שקיבלו צל"שים.