סדרת רשת של מיכאל הנגבי זכתה בפרס
ומי נוסע ללונדון במימון גוגל? הגידו מברוק למיכאל הנגבי וחבריו שיצרו פיילוט וינסו להפוך את זה לסדרה
"עסק משפחתי" - פיילוט לסדרה עלילתית ברשת של מיכאל הנגבי, גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, אורן קסטנבאום ורודי סעדה זכה אמש (ג') בפרס של 40,000 שקל ונסיעה לאולפני יוטיוב בלונדון, במסגרת תחרות יוצרים ברשת, ביוזמת איגוד המפיקים.
תחרות יוצרים ברשת 2.0, שנמשכה מספר חודשים הביאה קולנוענים צעירים ליצור פיילוטים או טריילים, ולהעלות אותם ליוטיוב במטרה שיוצרים יוכלו להפוך את החלום שלו למציאות וליצור סדרה או סרט באורך מלא.
בסדרה של הנגבי שני אחים יורשים מאביהם שנפטר חנות לכלי עבוה ורבים מי ינהל את העסק.
במקום השני זכה "אלישע ודג הזהב" (ליוצרים שמעון מימרן, עמרי שנהר, ארז ברנהולץ ואלעד גולדמן) - טריילר לסדרת רשת על שחקן תיאטרון כושל, שמקבל מבנו היחיד דג זהב (בקולו של משה איבגי) ההופך אותו לכוכב הכי גדול בארץ.
במקום השלישי, הכולל פרס בסך 15 אלף שקל, זכה "שיחות יוצאות" של היוצרים יוגב יפת וניר ברגר - פיילוט לסדרת רשת עלילתית העוסקת בתקשורת דיגיטלית ובאופן בו אנחנו מנסים לתקשר עם אנשים אמיתיים בצורה דיגיטלית.