"אנחנו נורמטיבים": מכתב ההתנצלות של נוסעי הטיסה לוורנה נחשף
שניים מבני המשפחה שהתפרעו בטיסה לוורנה, קיללו את צוות האוויר וכמעט תקפו פיזית דייל, שלחו מכתב התנצלות לישראייר במהלך סוף השבוע, שאת תוכנו ביקשו לשמור בסוד. קטעים מהמכתב הגיעו ל-ynet והנה הם לפניכם
התקיפה - וההתנצלות. בני המשפחה שתקפו את דייל ישראייר ואף איימו באלימות פיזית כלפיו הביעו חרטה על מעשיהם במכתב שנשלח לחברת ישראייר בסוף השבוע, תוך כדי ששהו בוורנה. קטעים מהמכתב הגיעו לידי ynet, והם מובאים כאן לפניכם.
אנחנו בעלי משפחות נורמטיביות, הורים לילדים.
גרמנו למהומה בטיסת ישראייר לוורנה.
טסנו עם ישראייר לחופשה, תוך כדי טיסה הדברים יצאו מפרופורציה בזמן ויכוח.
אנחנו מתנצלים בפני צוות המטוס, חברת ישראייר והנוסעים שהיו על הטיסה.
כזכור, בני הזוג ובני משפחה נוספים תקפו את צוות האוויר בטיסת ישראייר לוורנה ביום חמישי האחרון. במהלך הטיסה, לאחר שהדייל לא הסכים למכור לה שוקולד, היא צעקה וקיללה אותו, אז החלה מהומה גדולה על המטוס בהשתתפות בני המשפחה ונוסעים נוספים.
אלימות באוויר - הסיקור המלא
"ארבעה ימים בוורנה צעקו 'מי רוצה שוקולד?'"
"הנוסעות עלולות להישלח לחמש שנות מאסר" הדייל: "העניינים יצאו משליטה" מנכ"ל ישראייר: "מצפים להתנצלות"
אתמול, עוד בטרם חזרו בטיסה מוורנה, שוחחה הנוסעת עם ynet ואמרה "נהרס לי הטיול, היתה טעות והתנצלנו".
כאמור, מכתב תלונה מלא נשלח לחברת ישראייר, גם כן עוד לפני חזרת בני המשפחה בטיסה לארץ. עם הגעת בני המשפחה לנתב"ג הם סירבו לדבר עם התקשורת וחמקו תוך שהם מכסים את פניהם.
בשיחה עם הדייל שהותקף, הוא אמר כי הוא אינו שוקל להגיש תלונה נגדם, וכן שהוא יסלח אם יתנצלו אך לא יסכים לפגוש אותם לצורך "סולחה", אם תהיה כזו.
בישראייר סירבו להגיב לפרסום המכתב ב-ynet