פרויקט חדש: "מנצחת, בכל זירה"
פחות משבועיים לפני יום האישה הבינלאומי וב'אתנה' החלו במיזם חדש להעצמת נשים. בכירות הספורטאיות כבר נרתמו למשימה. טל אלוני-רוזן, מנהלת השיווק של 'אתנה': "מעבירות מסר: נשים הן ווינריות, במגרש ומחוצה לו"
יום האישה הבינ"ל בפתח (8.3), וב'אתנה', הפרויקט הלאומי לקידום ספורט הנשים בישראל, כבר החליטו להוביל מהלך ולצאת בקריאה לילדות, נערות ונשים מכל רחבי הארץ להצטלם עם שלט שעליו הסלוגן "מנצחת, בכל זירה".
מדובר בפרויקט התנדבותי, ללא כל כוונות מסחריות או אחרות שנועד להעלות את המודעות להעצמתן והצלחתן של נשים בתחומים שונים.
עמרית ינילוב עדן, מנכ"לית 'אתנה', סיפרה: "לצערנו, נשים בישראל וברחבי העולם עדיין אינן בקדמת הבמה או שוות בזירת הספורט. גם מספרית וגם תדמיתית. נשים, ועוד בשלבים מוקדמים - ילדות ונערות - נמנעות מסיבות שונות ומגוונות להיכנס לעולם של ספורט תחרותי".
"כל מי שעוסקת בספורט, רק מרוויחה מזה ואפילו מנצחת. הביטחון האישי עולה, המוטיבציה, יכולת התמודדות עם כישלונות", הוסיפו ב'אתנה'. בימים האחרונים, אגב, הועברה פנייה לעשרות ספורטאיות להשתתף בקמפיין.
טל אלוני-רוזן, מנהלת השיווק של 'אתנה' סיכמה: "המטרה שלנו לקרוא לכל ילדה נערה ואישה שתצטלם עם השלט ותראה את התחום שבו היא מנצחת. זה יכול להיות בעולם הספורט,
הלימודים, או כל תחום בו המצטלמת מנצחת או ניצחה. על ידי העלאה של התמונה לרשת החברתית, פייסבוק או אינסטגרם , נוכל להעביר את המסר שנשים הן ווינריות, במגרש ומחוצה לו".
ב'אתנה' מזמינים גם את הגברים "להכתיר את המנצחות שלהם בכל זירה". הראשונות שנרתמו למשימה הן סילבי ז'אן, דניאל פרנקל, ירדן ג'רבי, ורד בוסיקלה, קטיה לויצקי, נעמה שפיר ומורן סמואל, שהצטלמו עם השלט והעלו את התמונה לעמודי הפייסבוק שלהן.
מיכל כפרי, יושבת ראש המועצה הציבורית לקידום ספורט הנשים בישראל: "למועצה הציבורית בראשותי אג'נדה חברתית מגדרית לפיה הספורט הוא כלי היוצר שיח מגשר בין פערים בחברה הישראלית. על המגרש כולן שוות!".